Viser søkeresultater 1 til 10 av 13

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Svenske læger som udskriver Armour Thyroid

Sitat Opprinnelig skrevet av akas Vis post
    Takk for flere henvisninger. Jeg tar selv hydrokortison på grunn av test på Scandlab, og vil jo helst tro at det er nødvendig!
    Jaeh... har du det ikke bedre end før?

Det korte af det lange er, at alle vores skandinaviske lande med undtagelse af Finland, har et kæmpe "kvalitets-problem" på fagområde "hormonanalyser". Det har de fordi der kun bliver gennemført og tolket de analyser, der stemmer overens med den behandlings-protokol, der er vedtaget af vores skandinaviske lægestande. Når det ikke er sygdommer, men lægerne som bestemmer hvad er sygdom og hvad ikke er - ja, så kan det ikke undgås at det går galt. Det er derfor at Scandlab overhovedet har "kunder".

Men denne sag er i virkeligheden meget mere omfattende end "bare" Scandlab. I virkeligheden handler det om, at et flertal af skolemedicinerne, der sværger til en behandling - Levaxin - forsøger her tage et opgør med et mindretal af læger, som ikke følger "behandlingsprotokollen", men netop gør, hvad der så ofte efterlyses her på netstedet: lyttende læger med respekt for patienterne og deres symptomer.

Det er, hvad jeg tror, denne sag handler i virkeligheden om: et forsøg på at miskreditere de læger, der (be)handler hormonsygdomme mod flertallets (af læger) retningslinier.

Når man ellers undersøger Scandlabs partnere udenfor Sverige, ekspertvirksomheder som Genova Diagnostics, finder man ud af at disse partnere er højt estimerede i de medicinske fagmiljøer, akkrediteret certificeret overalt på kloden, og som de bedste læger i verden benytter, når offentlige labs må give op, oftest pga. manglende ressourcer.

Personligt mener jeg, at de svenske læger har her udvist en sjælden og uklædelig grad af emsighed, og har endnu mere svigtet de patienter, der er så voldsomt svigtet i forvejen. Dette kommer i hvert fald ikke til at styrke tilliden, til den skolemedicinske lægestand....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    46
    Meldinger
    241

Hvorfor er det at vi i de vestlige lande anser os selv som mere civiliserede, når vi fører mediekrig mod hinanden? De største tabere er de mennesker, som har fået lavet disse tests og nu er i tvivl, og derfor risikerer deres helbred ved at stoppe med den vigtige medicin. Det er ikke en skid mere civiliseret end at bombe et hovedkontor fordi man er uenig, og der ryger et par uskyldige med i købet.
    Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
    Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sverige
    Alder
    72
    Meldinger
    263

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Jaeh... har du det ikke bedre end før?
    Joda, Anisa!

Jeg har det bedre, og takk for det! Men jeg begynte jo også med Erfa thyroid omtrent samtidig som med hydrokortison. Så min bedring skyldes i alle fall ikke "bare" hydrokortisonet.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn