Takk for brainstorming, dere.

Nei, ikke lett å finne faktor x. Denne svien i øynene er noe jeg har på dårlige dager, noe som kommer og går litt. Forresten så har jeg nesten mistet huden på fingertuppene. Har slitt med sprukken hud på fingertuppene i lang tid (ser ut som om jeg har ligget for lenge i badekaret). Nå er de ekstra sprukne, og det er bare et tynt hudlag igjen. Rart. Men har et vagt minne om at jeg leste et sted at noen mente de var hyper med slike finger (eller var det hypo... )

Matintoleranser har jeg testet for et par år siden, men jeg testet ikke så omfattende som deg, Jeanette. Du har tatt blodprøve? Jeg tok provokasjonstest på Balder og fikk konstatert intoleranser for havre, hvete, ris, egg, melk, gjør candida (og kanskje noe mer). Med unntak av melk og egg, holder jeg meg unna resten. Men det er nok en ide å teste bredere? Skal forresten bytte fra Balder tlil Heggeli i mars (har time hos Shjøt - eller hvordan det skrives...). Regner med jeg må teste mer mage etc da igjen.

Okay, blir jeg merkbart dårligere i løpet av de neste dagene, får jeg bare øke dosen igjen....

Så flott du har mer energi, Jeanette