Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
27-01-11, 18:05 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hmmm... ja ikke rart du er forvirret..
Jeg vet ikke hva som gir deg nedtur nå, det virker nesten som det er en faktor x som du pr i dag ikke vet hva er, eller så driver binyrene dine og blir bedre men hoster og harker som en gammal bilmotor innimellom..
Og kanskje det blir lengre melom hver gang?
Ettersom jeg ikke har peiling på hva evt faktor x er, så tar jeg bare en råsjans og tenker litt på mine erfaringer i det siste.. Jeg har kuttet ut alt jeg reagerer på ift matvarer, og det virker faktisk som om det virkelig har effekt. Jeg har hatt mye bedre energi på lenge de siste dagene, til tross for at jeg har feber og virus samt ett eller annet som herjer i kroppen. Egentlig helt pussige greier. Jeg er så våken kl 06 på morgenen, så jeg har svinset rundt i huset med feber og vondter og ryddet og ikke trengt å sove i det hele tatt.. For meg dreier det seg om alle kornsorter, melk, og endel grønnsaker (selv om jeg bare MÅTTE ha noen sjokoladebiter i går, men jeg skylder på feberfantasier.) Jeg reagerer på 16 av 44 matvarer, noe som visstnok er veldig mye. Så hva med å sjekke om du har intoleranser?
4u
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker