Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
22-01-11, 20:24 #1
For højt prolaktin, hyperprolaktinæmi, hyperprolaktinemia
Hej Tullepigen

Jeg bliver dig et svar skyldig et par dage endnu. Jeg har besvær med at finde mine gamle notater, og har desværre ikke tiden til at gå dem igennem før i morgen eller mandag. Vi snakkes...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-02-11, 14:20 #2
Sv: For højt prolaktin, hyperprolaktinæmi, hyperprolaktinemia
Nu er det mange dage siden sidst, Tullepigen. Håber du ikke har mistet modet helt i den mellemliggende tid.
Trods løftet, blev det lidt sent sidste gang jeg har svaret på dit "kald" for 10 dage siden. I mellemtiden har jeg plukket ud af mine notater lidt (gammelt) nyt om behandlingen af hyperprolaktinæmi, hvor metoderne stammer fra US Patenter fra det forrige årtusinde. Men da det er videnskabeligt bevist, at medicinske nyheder kan være op til 17 år om at nå frem til hospitaler og klinikker, er det forhåbentlig muligt, at dopamin-hæmmere ikke bliver den eneste behandling for tid og evighed. Disse nye (gamle) nyheder har jeg postet i en ny tråd Hyperprolaktinæmi, hyperprolaktinemia - andre behandlinger end dopamin-hæmmere.
Håber du (i det mindste) har det ikke værre end sidst.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nye blodprøvesvar - højt natrium?
Av gitteh i forumet BlodprøverSvar: 0Siste melding: 19-08-08, 17:53 -
Medicin mod forhøjet prolaktin & stofskiftemedicin
Av gitteh i forumet ProlaktinSvar: 13Siste melding: 15-06-07, 12:22 -
Mer prolaktin, og andre prøvesvar!
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 3Siste melding: 05-02-07, 18:00 -
Prolaktin...
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 23Siste melding: 04-02-07, 13:49 -
Lav TSH, normal FT4, højt ANTI-TPO
Av brits i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 25-08-06, 17:05

Svar med sitat

Bokmerker