Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
22-01-11, 23:52 #18
Sv: Røykeslutt- endring i medisindosering?
Knokkel, ingen fare.
Jeg hadde faktisk ingen problemer med røyken i alle de årene, ingen hoste eller noe sånt. Det var lukten som begynte å irritere meg. Det luktet røyk av klærne mine og håret mitt og jeg likte det ikke. Og det begynte også å koste veldig mange penger etterhvert. Jeg er ivrig strikker og fant ut at jeg kunne kjøpe utrolige menger med garn for de pengene jeg sparte. 
Jeg vet ikke om det er Champixen som fikk meg til å reagere på denne måten eller om det rett og slett er røykeslutten i seg selv. Jeg ser det er nevnt flere steder at det på en måte virker som om røykingen maskerer endel av symptomene på lavt stoffskifte.
Jeg håper du finner ut av det. Jeg klarte i hvertfall å slutte å røyke uten problemer med Champix. Etter en ukes tid på tabl. hadde jeg rett og slett ikke lyst på røyk. Og nå, nå har jeg kjøpt så mye garn at jeg ikke har råd til å begynne igjen.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04

Svar med sitat
Bokmerker