Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
22-01-11, 22:14 #15
Sv: Røykeslutt- endring i medisindosering?
Gratulerer, så flink du er!! Ikke begynn å røyk igjen. Jeg er nærmest 100% sikker på at stoffskiftet ditt ikke blir bedre av å røyke. Og tenk på slimhosten om morgenen... Du husker den? Skikkelig grusomt spør du meg. Kan anbefale boken "Endelig ikke røyker for kvinner" av Allen Carr. Kjøpte den boka nettopp, og den er super anti-røyk motivasjon. Kanskje hjelper den deg til å ikke begynne igjen. Etter å ha lest den, greide jeg meg uten røyk i 3 dager. Men jeg var deprimert, gråt mye, var sint, hadde hodepine og var kvalm. Konsentrere meg om noe eller f.eks kjøre bil, var utelukket. Den andre natta sov jeg nesten ikke, våknet badet i svette hele tiden. Men på den andre siden.... Så følte jeg meg merkelig nok mye bedre på en måte!!Jeg sluttet å røyke i august etter å ha røkt i 44 år og jeg sluttet med hjelp av Champix
Så neste skritt blir Champix. Skulle egentlig ha begynt allerede, men utsatte det fordi jeg ville prøve ut andre metoder først. Blir ganske skremt når det er to her, som forteller at de har fått problemer med stoffskiftet etter champix kur, men jeg greier ikke å slutte uten. Og jeg både vil og MÅ slutte å røyke. Tusen takk for at du delte din erfaring. Dette med champix og røykeslutt er noe som opptar meg veldig for tiden. Klem til deg
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04

Svar med sitat
Bokmerker