Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2010
    Meldinger
    17

Standard Sv: ERFA over 5 grains? Har nogen prøvet det?

Wow hvilke fantastiske svar. Jeg kan virkelig bruge dem. Jeg skal nok både kikke på RT3 jeg kan virkelig forstå det du siger tiwas, kevlin og rexxy69. Jeg skal være forsigtig med at øge dosis da jeg, som du skriver rexxy69, bare sætter færre receptorer i arbejde.
    Og så har du nok også fat i noget når du siger det der med tålmodighed, åhh suk, ikke min stærke side.
    Jeg startede med HC den 20. oktober og Armour den 29. oktober og gik så over til ERFA efter 1 måned, endte med 35mg HC og trappede ud til jeg nu er på 10mg HC og alt dette på kun 3 måneder. Jeg hører hvad du siger, trækker vejret dybt og lader min krop indstille sig i det tempo den har… Tak…

Sofia

Medlem siden
    May 2010
    Meldinger
    78

Det var litt å tenke på ja. huff..........
    Men kva gjer ein da når kroppen blir iskald og eg frys når det er 26 grader i stova........
    Det var ikkje slik når eg brukte Levaxin og eg var ikkje tenkt å bli dårligare når eg begynnte på Thyroid.........
    ---

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    350

Sitat Opprinnelig skrevet av Aud Jorun Vis post
    Det var litt å tenke på ja. huff..........
    Men kva gjer ein da når kroppen blir iskald og eg frys når det er 26 grader i stova........
    Det var ikkje slik når eg brukte Levaxin og eg var ikkje tenkt å bli dårligare når eg begynnte på Thyroid.........
    Sier du nå at du var bedre på Levaxin? I så fall synes jeg du skal gå tilbake til Levaxin en periode og observere symptomene deine nøye - hva som er bedre/værre - for noen fungerer Levaxin bedre enn Tyroider. Vi er alle ulike.

Jeg sliter også voldsomt med kuldefølelse om dagen så hva gjør man - dusjer, beveger seg - all bevegelse får opp varmeproduksjon, bruker håndvarmerer i tøflene............

Det skal ikke være lett

H:-)

Lignende tråder

1. Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
    Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 04-06-13, 18:11
  2. Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
    Av Honeyhob i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 20-11-10, 16:13
  3. Vil nogen kigge på mine tal?
    Av bellebellen i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 22-11-08, 23:26
  4. Er der nogen, der har prøvet laktosefri mælkeprodukter?
    Av ninus i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 3
    Siste melding: 23-11-07, 22:43

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn