Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
21-01-11, 23:33 #13
Sv: Røykeslutt- endring i medisindosering?
Jeg sluttet å røyke i august etter å ha røkt i 44 år og jeg sluttet med hjelp av Champix. Den første uken på tabl. var følte jeg meg temmelig ille med kvalme og hodepine, men etter det gikk det fint. Hadde ingen problemer i det hele tatt. Jeg brukte tabl. i 4 uker. Nå, 5 måneder senere har jeg fremdeles lyst på røyk, hver dag, men jeg klarer faktisk å stå i mot.
På den annen side så har symptomene på lavt stoffskifte økt enormt. Jeg har hatt sykdommen i veldig mange år, men kun blitt medisinert i de 7 siste årene. Jeg har klart meg sånn nogenlunde bra, men nå er det nesten like ille som det var før medisinering. Legen min er veldig lite interessert og jeg har de siste 3 dagene økt fra 100 til 150 Levaxin for å se om det hjelper. Det er nesten så jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke igjen.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04

Svar med sitat
Bokmerker