Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-01-11, 23:41 #7
Sv: Symptomer på overdosering T4
Det du merker nå er effekten av Liothyronin. Effekten av Levaxin tar bortimot tre uker på å bygge seg opp. De to medisinene er veldig forskjellig med hensyn til når de virker - og hvor lang tid det tar for virkningene å avta.
Om du skulle overdosere er det lettest å kutte Liothyronin til det roer seg.
Jeg tror ikke så mange her har noen erfaring med å starte begge medisinene samtidig. Ettersom du trenger å komme deg opp, så kan du vel ta 20µg Liothyronin og bygge opp med Levaxin etterhvert. Så lenge som du nå har vært uten medisin ville jeg ikke tro at det er noen vits å ta mer enn 100µg Levaxin nå. Jeg ville faktisk heller tatt 50µg om jeg var i dine sko.
Poenget er at det er stor forskjell på hva som er riktig dose nå og hva som er riktig dose på lang sikt. Kroppen trenger en relativt lang og pen opptrappingsperiode, det er ikke bare å bøtte på.
Det er to slags "overdose", den ene er å ta for mye over tid, den andre er å bare øke for fort. Ut fra det du skriver tror jeg du lett kan øke for fort.
Lignende tråder
-
tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Av cathrin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 21Siste melding: 17-11-11, 11:32 -
Hjelp - symptomer på overdosering?
Av Atina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 10-08-10, 19:10 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
overdosering
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:31 -
overdosering?
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 20-03-07, 17:39

Svar med sitat
Bokmerker