Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
20-01-11, 12:46 #3
Sv: Amalgam bag epidemien af kroniske sygdomme
Nej, det har jeg ikke (på stående fod), men Hanne Koplev, ved jeg, mente (vist nok) at hendes Parkinson's skyldes bl.a. kviksølv fra plomberne... Hun har masser af viden og kilder til netop dette viden-segment og jeg vil skrive til hende og høre om hun vil (orker) kommentere/svare. Du kan finde mere på http://www.snowboat.no/ - se efter Hanne Koplev eller Poul Møller i boksen "Helse".
Poul Møller angiver kun kviksølvets halveringstid i nervevæv, men der nerverne er omgivet af en "fedtkappe", gælder det måske alt fedtvæv? Det ved jeg ikke, men måske kan jeg finde ud af det...
Jeg opdaterer/svarer så snart jeg finder noget du kan bruge, smgj.Kviksølv-halveringstiden i nervevæv er 27 år.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hudsymptomer er ved interne sygdomme (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:02 -
Poll: Flere i familien med sygdomme?
Av ninus i forumet MeningsmålingerSvar: 4Siste melding: 24-10-09, 18:02 -
Mercury (Amalgam) Connection
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 02:34 -
Om amalgam og helseplager
Av kris i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 8Siste melding: 27-11-06, 21:51

Svar med sitat

Bokmerker