Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
helgemann: Jeg tror at det som skal til for å få fastlegen til å lytte når du snakker om T3, er at du tar med deg stoff. Og det bør ikke være her fra forumet. Du bør ha artikler som understøtter at T3 tilskudd er bra. Det bør komme fra legekilder. Du finner nok slikt om du leter her på forumet. Kanskje noen har lenker å gi deg. Jeg vet at en pasient skrev for noen år siden på legeens tidskrift tidskriftet.no og fortalte sin T3 historie. Hun ble også vurdert som "psykisk". Men da må du lete

Angående thyroider, les her på forumet og bli klok! De ga meg ett nytt liv, og jeg trenger ikke SRRI (antidepressiva) lengre. For noen holder det med syntetisk T4+ T3, andre trenger thyroider.

Lykke til! og ta heller med lesestoff til legen enn hagle og øks da

Nå fant jeg en artikkel i tidskriftet som du bør kunne bruke. langt nede står det endel om kombinasjonsbehandling
Flott! Takk for linken, har nå skrevet ut hele web siden, og skal ta den med til neste time! Du er kjempe snill, må jeg si!!! Mega på deg i tillegg

Denne du siktet til?:

Om å fylle olje på en tørr motor

Håper på at jeg får prøve lio eller t3 i tillegg til lev. Og hvis jeg får det, og det fungerer, er jeg glad for det. Hvis ikke det fungerer, må jeg kanskje se etter andre alternativer innenfor medisin for stoffskifte.

Antidep fungerer for de som trenger det, har jeg erfart. Ellers har den liten innvirkning på oss som ikke trenger det. Det er jo bra at du ikke trenger antidep lengre.