Viser søkeresultater 1 til 10 av 227
Hybrid View
-
02-11-08, 20:41 #1
Øke?...
Da var det min tur igjen.
Jeg vet at man bare må prøve seg frem, men før jeg gjør noe spør jeg for å få deres meninger..... :
For 4 uker siden gikk jeg opp fra 75 mcg 5 dager i uka og 50 mcg 2 dager i uka --> til 75 mcg hver dag. Dette har gått kjempefint og jeg har hatt det sånn passe bra, ingen særlige stoffskiftesymptomer. Men...
Helt siden forrige lørdag har jeg nå følt at jeg har vært oppgitt og lei, lett tar til tårene (igjen) og bekymrer meg veldig, blir usikker og mister litt selvtilliten liksom og bekymrer meg for den minste ting. Har gått greit forsåvidt siden jeg ikke har noen jobb for tida så har liksom kommet meg greit gjennom dagene og dens gjøremål og eventer. Men igår og idag har jeg vært skikkelig utafor - skikkelig klump i brystet slik jeg husker fra når jeg har vært VELDIG stoffskiftedårlig (har vært veldig fin et par-tre mnd nå nemlig).... Så halve dagen idag har jeg hatt KJEMPEstress høyt opp i magen og skikkelig klump og tårene har trillet uhemmet i mange timer. Har det litt bedre i skrivende stund bortsett fra kjempeklumpen.
Det står helt klart for meg at jeg må øke nå (husker jeg ble dårligere i nov/des i fjor også og noen har nevnt at dere må øke litt på vinteren?), men hvordan skal jeg gjøre det, tenker dere.... Skal jeg gå opp til 100 mcg 5 dager i uka og 75 mcg 2 dager i uka? Eller motsatt?... Vet jeg må prøve meg frem, men tar gjerne råd fra dere som evt kjenner dere igjen.....
...jeg kan da vel ikke være overdosert nå liksom.....
Tusen takk for svar - fortsatt god søndagskveld!! :-)Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
Lignende tråder
-
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Hei alle sammen!!
Av Nettverk i forumet PresentasjonerSvar: 8Siste melding: 24-03-07, 23:28 -
vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
Av porselen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-08-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker