Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
11-01-11, 07:35 #12
Sv: Blodprøvesvar januar 2011 - forvirret
helgemann: Jeg tror at det som skal til for å få fastlegen til å lytte når du snakker om T3, er at du tar med deg stoff. Og det bør ikke være her fra forumet. Du bør ha artikler som understøtter at T3 tilskudd er bra. Det bør komme fra legekilder. Du finner nok slikt om du leter her på forumet. Kanskje noen har lenker å gi deg. Jeg vet at en pasient skrev for noen år siden på legeens tidskrift tidskriftet.no og fortalte sin T3 historie. Hun ble også vurdert som "psykisk". Men da må du lete

Angående thyroider, les her på forumet og bli klok! De ga meg ett nytt liv, og jeg trenger ikke SRRI (antidepressiva) lengre. For noen holder det med syntetisk T4+ T3, andre trenger thyroider.
Lykke til! og ta heller med lesestoff til legen enn hagle og øks da
Nå fant jeg en artikkel i tidskriftet som du bør kunne bruke. langt nede står det endel om kombinasjonsbehandlingSist endret av Vigdis; 11-01-11 kl 07:39 Begrunnelse: tillegg
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Ny og litt forvirret... Hjelp med blodprøvesvar..
Av Papillon i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 14-08-10, 18:02 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01

Svar med sitat
Bokmerker