Tror jeg avstår fra å kommentere potensen, skratt skratt. Men ingen tvil om at stoffskiftet virker på LIBIDO, det er utlagt, kjønnsdriften.

Sitat Opprinnelig skrevet av helgemann Vis post
Da målingen ble tatt, gikk jeg på 75µg+1/2 75µg tablett. Det blir vel 100µg skulle jeg tro.
Halvannen tablett blir 112,5µg. Matematikk var kanskje ikke yndlingsfaget?

Det som er snodig, er at da jeg begynte på lev, forsvant depresjonen, angst, og alt annet dritt; men så plutselig, var jeg tilbake på nullpktet. Det var vel i fjor vinter at det skjedde. Da gikk jeg på 50µg. Så prøvde jeg å øke til 75µg, men dog uten resultat. Effektet uteble. Effekten har uteblitt selv om jeg har økt til 150µg. Det er slitsomt å ha det slik. Med en evig mørke hengende over hodet.
Det høres gammelkjent ut. Endogen depresjon heter det på fint. Jeg hadde det topp på 50 en stund, så måtte jeg opp på 75, og så dabbet det av - men ikke så mye. På 100 var det bare solskinn. Angrer som en hund nå på at jeg lot meg snakke ned til 87,5. Ingen tvil om at det to tingene henger i hop.

Efaringen min nå er at dosen stadig må opp til du endelig når stabil dose fordi det er så mange andre vev i kroppen som våkner og vil græbbe til seg noe. Mørketida hjelper vel neppe på heller - godt mulig du må ha litt mer bare for det. DU SPISE VEL TRAN! som farmor pleide å si.

Jepp, T3, du.... Min nye fastlege mente at T4=T3, og ville ikke prate om det. Tror neppe det noe vits å spørre om å få måle den. Neste gang jeg skal til han, tar jeg med hagla!!!!
Dummeste jeg har hørt. Da ser han ikke hvem som har problemer med å få opp T3.