Viser søkeresultater 1 til 10 av 226
Tråd: Operert for graves -94
Hybrid View
-
09-01-11, 10:32 #1
Sv: Operert for graves -94
Har ikke tatt noe spyttprøve men vet at kortisol og DHEA ble målt etter time hos endo sist september.Fastlege hadde ikke fått noe resultat fra unn for en mnd siden men nu skal æ jaggu ringe unn sjøl og be dem sende svaret til meg
da æ snakka med endo om blodprøvene så sa ho at en del av hormonprøvene var lav,men dog innenfor NORMAAAAL....
Hmmm kanskje fastlegen vil se annerledes på saken...man kan jo alltids håpe
-
09-01-11, 10:56 #2
Joda, Pusur
Jeg skjønner problemet, men kanskje fastlegen ikke er så dum. Det går an å si at dersom han ikke tror det er noe lave kortisolverdier som pågår, så kan du jo ha effekt av HC fordi noe er det jo som pågår som fort kan være autoimmunt og du kan derfor ha effekt av HC. Huff, det ble en lang setning. Håper du forstod hva jeg mente.
-
14-01-11, 19:08 #3
Oppdaterer litt
Det e nu 4 dager siden jeg startet ny opptrapping med armour,denne gang med 15 mg pr dag,siden jeg opplevde å få symtomer på hypertillstander da jeg økte med 30 mg.
Og folkens kryss fingre i dag har æ vært og shoppa klær halve dagen,humøret er bedre om morran og æ merke ikke noe til økning....ennu...
Daglig dose er 1 grain og 15 mg om dag.
Har det pr i dag mye bedre enn æ har hatt det de siste åran
-
14-01-11, 22:21 #4
Så flott, Pusur. Jeg krysser fingrene.
-
15-01-11, 00:17 #5
Da satser vi på at det går rette veien, Pusur.
-
15-01-11, 12:41 #6
[QUOTE=pusur;106774]Oppdaterer litt
Og folkens kryss fingre i dag har æ vært og shoppa klær halve dagen,humøret er bedre om morran og æ merke ikke noe til økning....ennu...
Det var i går.....Men i dag ZZZZZZZZZZ..........
-
24-01-11, 16:52 #7
Har hatt det greit de siste ukene og det gikk fint og øke med bare 15 mg armour.Har hatt energi i motsettning til tidligere,spaserturer 4 gang i uka på en liten time har gått veldig fint,kjenner ingen,absolutt ingen muskelverk etter utskeielser,det gjorde æ til gangs på levaxin!!
Nu e nok tiden inne for og prøve å legge til 15 mg armour igjen..tok blodprøver i forrige uke og de kom ut sånn her:
Tsh - 8,04. T4 - 6 T3 - 3,7 !!!!
det pussige e at æ føle meg ikke såååå ille,har vært verre,men det som gleder meg nu er at det ser ut som blodprøven indikerer formen min,og står i forhold til medisininntaket mitt,det har det aldri gjort tidligere .Spennende,skal finne min optimale dose,men har skjønt at det tar tid..
-
24-01-11, 17:36 #8
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Dere som er operert! Bergen eller Stavanger? Hvor er de beste kirurger?
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 13-11-11, 09:25 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker