Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Kortisol...
Threaded View
-
06-01-11, 23:13 #3
Sv: Kortisol...
Takk for svar Blondie :-)
Hm, ja jeg har også tenkt at denne var lav. Den ble tatt i 2008, før jeg begyte på Levaxin.
Jeg tror nok legen min tar en ny prøve om jeg spør. Da skal jeg passe på å ta den så tidlig som den skal tas. Jeg fikk også beskjed om å ta ACTH en gang for lenge siden, men jeg kom meg aldri på sykehuset og fikk tatt den :-(
Er ikke i form, selv om jeg økte Levaxindosen for nærmere en måned siden. Nå er jeg veldig spent på hva neste prøver sier. Alltid spennende å se om prøvene reflekterer formen! (eller hvilken av prøvene som reflekterer formen!)
Da jeg endelig kom meg til legen før jul i fjor, var det blant annet fordi jeg følte meg så stressa at jeg ikke hadde kontroll på noe som helt. Hver minste ting utløste fullt kriseberedskap i kroppen. Men jeg vet jo egentlig ikke om det er slik det føles med slitne binyrer heller da...det kan jo være "bare" stoffskiftet også?
Hvis det ikke gir seg innen 2 uker nå, skal jeg prøve med kortisonsalve.
Lignende tråder
-
Kortisol og fritt t3...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 04-08-10, 12:23 -
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
Spørsmål om kortisol
Av brits i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-08-06, 13:02 -
Spyttprøve kortisol
Av elin* i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 13-08-05, 12:38

Svar med sitat
Bokmerker