Sitat Opprinnelig skrevet av kamp Vis post
Jeg skulle begynne med 1/2 tablett men usikker på styrke, har ikke hentet dem enda.

Skal til endo lege i januar men han mener som ejg skrev tidligere at jeg ikke er hypo.. Men jeg får se hva han sier. Han er nok mest fornøyd med at mensen er kommet tilbake etter nesten 3 år uten.
Det at du har fått mensen tror jeg henger sammen med at kroppen din har fått t3.

Jerene og Jeanette har sannsynligvis gitt deg riktigere svar enn alle legene til sammen....

Jeg tror Jerene har rett med hensyn til gulfargen din. Den er ett av de fysiske symptomene å lavt stoffskifte. Og selv om du har fått en ukonvensjonell behandling som nå skaper tull ifht hva legene tror så har kroppen din hatt godt av det. (Såpass at den har "gjenåpnet" mensen.)
http://thyroid.about.com/cs/testsfor...rthyroid_2.htm

Den første prøven din er ikke bra. Etter den der mener jeg at legen burde ha vurdert hypofysesvikt (Ikke noe godt ord - jeg mener malfunction) siden det virker som den reagerer unormalt "slapt" på lave hormonmengder i blodet.

Jeg tror også at du ville ha bedre av litt t4 i blandingen (men at det da er mulig at du må litt ned på lio etter hvert) slik at du har et lager i blodet. Det er dette kroppen vil tære på ved usedvanlige behov - som f.eks infektuøs sykdom.