Ja, det er vel ganske klart at du trenger hc når tallene var så klare....

Nei, ikke lett å vite dette med dosering og hc. Jeg var litt kjepphøy og skulle trappe ned for litt siden. Går på 20 mg og prøvde å gå ned til 17,5 mg. Tror egentlig det kunne ha gått rimelig greit, og det gjorde det forsåvidt i et par dager, men så ble det jul, med influensa og virus. Så det ble en del stressdosering istedenfor, og da kom jeg helt ut av det. Tror jeg har en slags influensa nå, en lett variant iallefall, for i dag har jeg tatt hele 50 mg, så mye har aldri tatt før.

Mitt problem er at immunforsvaret er dårlig. Så lenge jeg ikke blir syk av virus etc tror jeg det kan gå greit å trappe ned litt. Men jeg vet jo ikke da. Langsomt må det gå i alle fall. Nå som formen er blitt bedre kommer tanker om forfengelighet frem.... merker at jeg har lagt på meg i det siste, særlig rundt magen, og det skyldes nok hc. Tror ikke jeg har hatt ork til å legge merke til det før, det var uvesentlig når formen ikke var bra. Nå er tyroiddosen ganske optimal (3,5 grain) og jeg spiser det samme som jeg alltid har gjort. Fastlegen mener også at jeg har lagt meg ut og at dette skyldes hc. Så jeg må innrømme at jeg ønsker å trappe ned også pga det med vekt. Liker ikke føle meg sånn som jeg er nå. Å trappe helt ned er kanskje ikke akuelt, men å halvere dosen skal jeg gjøre et forsøk på - over noen mnd. Så får jeg se om det går. Er litt deppa for dette nå, at jeg må stressdosere sånn pga sykdom og kommer helt ut av det, MEN jeg gleder meg jo egentlig også litt over at formen er blitt ganske bra. Føler at stoffskiftesymptomene er forsvunnet og at kampen nå står om binyerene.

Stor klem til deg også