Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Osloregionen
    Alder
    36
    Meldinger
    13

Standard Sv: Hypothyreose? Noe annet?

Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette78 Vis post
    Med en ft4 på 12, syns jeg det er klart som blekk at du må få tatt stoffskifteprøver igjen! Da min stoffskiftesykdom ble oppdaget hadde jeg også ft4 på 12 og følte meg veldig sliten og dårlig.
    Ja, jeg mener også det, og jeg håper den nye legen er litt mer imøtekommende og interessert i å fine ut av hva som skjer med/i kroppen min... Usikker på om jeg skal ta med prøvesvarene fra forrige blodprøve til den nye legen, eller om jeg heller skal vente litt og ta det frem hvis situasjonen tilsier at det er lurt?

Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette78 Vis post
    Klart det finnes andre sykdommer som kan gjøre deg sliten, men akkurat nå føler jeg ikke behov for å ramse opp for deg.. Fordi jeg syns du har så mange symptomer på lavt stoffskifte; sjekk stoffskiftet først og bruk energien på det i steden for å "gå i bakken" av alt det skumle du kan ha som ligner.
    Ja, det enkleste er vel kanskje bare å sjekke stoffskiftet og ta det derfra hvis prøvene ikke tilsier at det er det det er noe galt med. Men jeg tenker jo på alt mulig annet, som kronisk utmattelsessyndrom, B12-mangel, jernmangel, depresjon, mononukleose, utbrenthet, allergi, diabetes, reaktiv hypoglykemi... Det er jo så mye det kan være. Men samtidig er det vel bare lavt stoffskifte som gir forklaringen på alle symptomene, og uten å ha noen særlige kontraindikasjoner. Så det er jo det som passer best med symptomene!

Tusen takk for svar. Det er godt at noen støtter meg
    Sist endret av Mod; 14-11-12 kl 15:25 Begrunnelse: Innlegg anonymisert
    Jeg har slitt en del med typiske symptomer for hypothyreose siden i høst.

Lignende tråder

1. Påvirkning av binyrene, kortisol evt. annet, stress
    Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 24-03-08, 22:34
  2. Lavt blodsukker og annet spørsmål fra Lilja :)
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 14
    Siste melding: 25-03-07, 21:19
  3. Et helt annet liv.
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 2
    Siste melding: 28-09-06, 16:24

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine