Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
16-06-06, 19:24 #38
Anne Ma, jeg har kikka litt på glasset mitt og det er faktisk ikke D vitamin, men sterke Omega3 jeg tar. De hadde veldig god effekt på D vit lageret mitt tidligere, men nå er jeg ikke så flink til å ta de...
Men de heter uansett Ledins Omega3 1000mg.
Derimot så fikk jeg resept på D vit når jeg var på balder klinikken igår, disse heter bare vitamin D 1000IU (sikket de samme milla har tatt/tar). For 100 stk koster det 100 kroner på apotek kronen i oslo, når man har med seg resept fra balder. Jeg skal ta 2-4 av disse om dagen og håper jeg ikke får samme reaksjon som milla med å bli dårlig...
Og hvis du leser i en annen tråd, så får du kanskje med deg at jeg også skal begynne med en liten dose armour, skal hente de på apoteket imorgen ;-)
Har også kjøpt meg doserings boks, så kanskje jeg blir flinkere til å ta alle vitaminer og tabletter når jeg skal !
Lignende tråder
-
Forhøyet anti-TPO og lite jernlager!
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 30-08-10, 18:30 -
Stemmer det at det ikke er vits å ta stoffskifteprøver...
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-04-08, 18:57 -
Hva viser forhøyet anti-tpo? nye prøve svar....
Av trude.lutt i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 01-12-07, 22:02 -
Hva har du gjort i dag?
Av Siri Ann i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 11-09-06, 22:00

Svar med sitat
Bokmerker