Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
03-08-05, 09:11 #7
Nå har jeg vært hos fastlegen og han viste absolutt forståelse for at jeg ikke er bra. Han legger størst vekt på depresjonen og anbefalte psykolog. Jeg takket nei og viste til at stoffskifte kan gi depresjon, og i tillegg at jeg skal utredes fr Sjøgren (som også har depresjon i seg).
Jeg starter nå med et tilskudd med Liothyronin. Han var meget usikker på dosering og mente først at jeg skulle redusere Levaxin fra 75 til 25 mikro pr. dag. Jeg stilte spørsmål om ikke dette var mye reduksjon og etter endel frem og tilbake, så skrev han ut følgende dosering for utprøving:
25 mikro annen hver dag og 50 mikro resten. Så skal jeg ta Litohyronin 10 mikro hver dag. Dette betyr jo en del reduksjon på levaxin. Uff, hørtes dette fornuftig ut?
Har lest i forumet at det anbefales å dele Liothyronindosen i to og fordele denne eks morgen/ettermiddag. Tablettene jeg får nå er på 20 mikro - hvordan skal jeg klare først å dele til 10 og deretter til 5 mikro? Noen råd her
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker