Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
20-05-10, 13:56 #16
Sv: Trenger råd for å få opp FT4
Takk for svar.
Har innsett at det var dumt av meg å begynne å le på legekontoret men det ble så komisk for meg etter å ha lest om lav TSH her på forumet.
Det vil hun ikke gjøre - det er nok mer enn TSH hun ikke er oppdatert på. ERFA hadde hun ikke hørt om. Ville ikke beholdt henne om jeg ikke kunne fått svar på mye jeg lurer på og fått råd på steder som her.Prøv å få legen til å skrive ut ERFA for et års forbruk, eller 3reit ?
Kanskje jeg klarer å få rp. på 1/2 grain Armour, for hun mente jeg burde ta to doser og 1 grain er jo håpløs å dele så da har jeg litt mer til forsøksperioden. Kan jo forsøke å få ut ERFA på rp.
Tror jeg forsøker meg på å øke opp mot 2 grain først og deretter 3 for å se hvordan det går før jeg eventuelt vurderer å begynne med Levaxin igjen. Hele meg stritter mot Levaxin så det er nok siste alternativ.
Det går litt D3 her ja. 2400 IE eller 60 ug dag. Litt mindre om sommeren. Nivåene ramler veldig om vinteren uten tilskudd. Venter på svar på blodprøver nå og tror egentlig den er bra. Klarer ikke å få med meg alle innleggene på forumet her ennå og har ikke lest alle tråde ennå men utifra det jeg har lest av deg Finn vil jeg jo tro du ikke er noen Lavaxinfan.Benskjørhet er jo et D-vitaminproblem, så jeg håper du har en flittig brukt box ?
Så vet du sikkert min holdning til cocktailen du nevner ?
Det er egentlig formen jeg forsøker å beholde eller finne igjen - hvilke tall prøvene gir er egentlig ganske uinteressant for meg. Mer som referanse ift. når jeg har vært bra og dårlig. Har aldri nådd "de store høyder" så er ikke så engstelig for det.Ft4 min var hvertfall uansett høgere på levaxin. Men formen er bedre uten
H :_)
Lignende tråder
-
Hashimoto, binyrer og hydrokortison
Av Gekko i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-03-10, 16:22 -
ME, Graves og slitne binyrer...
Av rutta3 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 3Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Hypo og binyrer - sett denne?
Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 06-05-08, 18:05 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat

Bokmerker