Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
22-10-06, 16:16 #12
Hm. Det siste du skriver der er nok slik vi er i den situasjonen du er i akkurat nå antar jeg ?
Anti-TPO testen er ikke særlig stabil og nøyaktig. Den kan også reagere på noe som ikke er antistoffer også. I følge www.furst.no så kan man ikke bruke testen til å følge med på en utvikling av kjertelens tilstand.
Ofte har midlertidige tilstander en lav anti-TPO måling slik du har.
Synes du forklarer dine symptomer ganske greitt og at du trenger stoffskiftehormoner er åpenbart.
Legen din er kanskje i tvil om dette er en forbigående eller en permanet situasjon du har, og noe tyder på at legen antar at å sette igang hormonbehandling er ireversibelt.
Derom strides man jo, men man kan jo ikke la kua dø på enga heller. (uten sammenlikning forøvrig
)
Det er mange (bla. meg) som ikke har utslag på anti-TPO testen - og som likevel har opplevd at kjertelen blir uvirksom. Så man kan ikke bare gå etter denne testen.
Man må tenke litt på personen også.
Og - jeg synes ikke du skal droppe legetimen din. Det er viktig å formidle at du ikke har det bra. Gjør det ofte.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Stoffskifteproblem etter graviditeter.
Av nuttisen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 06-02-09, 11:04 -
kan jeg ha et stoffskifteproblem mon tro? :O
Av kvulpe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-10-07, 22:20

Svar med sitat
Bokmerker