Ja, jeg får ofte også en dårlig dag etter å ha svidd av for mye krefter en periode. Men det går stadig bedre. Håper det går over fort for deg

Sitat Opprinnelig skrevet av Lulu Vis post
Utfallet er at jeg fikk masse hormoner på resept, pga lav stoffskifte, binyretrøtthet, og hormoner i ulage: erfa thyroid, hydrocortisone, DHEA, osv. Fikk også skikkelig d-vitamin kur. 25.000 ug to ganger hver uke. I tillegg til omega 6, A vitamin, sink, jod, selen, og kalk.

Jeg synes det er så interessant at du går til en "ny" lege for oss her på forumet! Når du har overskudd og tid, Lulu, kan du ikke skrive litt mer om DHEA-behandlingen du skal ha? Sa legen noe spesielt i forbindelse med dette? Hvilke andre hormoner skal du ta?

Ser du ikke har Hashimotos som meg. Kan svekkede binyrer ha forårsaket din hypothyreose? Er det kanskje derfor du må ha livslang binyrestøtte? Jeg må innrømme at jeg hengte meg litt opp i det legen din sa om binyrestøtten Hadde nemlig gledet meg til den dagen jeg kan gå ned på Cortef, så jeg ble litt skuffet på egne vegne, både fordi jeg prdd bruker kroner 300 i uka på cortef (uten støtte fra nav) og fordi jeg faktisk har blitt litt småtjukk av det Men skjønner jo at det er en bagatell i den store helheten...