Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
29-11-09, 11:50 #22
Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Jeg har lest flere andre beretninger om timer med Thierry og Therese Hertoghe.
Therese er rimeligere.
Hun har flyttet, og da er veien til apoteket lenger.
Det med apoteket er viktig, fordi de har alle medisinene inne, og de er veldig rimelige, eller ikke å få tak i andre steder.
Husker en fra amerika på thyroid.about.com forumet som bare bestilte et par dagers opphold i Belgia, og ikke la inn tid å hente medisinene, og fikk dem ettersent, og de satt fast i tollen. Det var veksthormoner som er strengt forbudt å innføre til USA, samt svinedyre i USA....Belgia er billigst.
Og, så fant hun ut at hvis hun hadde bestilt tur-retur med en ukes opphold, så ville billettene vært halve prisen.
Det fins også en del andre leger i Belgia som har lært under Hertoghe, og spesielt en som er vikar for ham når han har fereie eller er utenlands. Jeg mener noen andre postet om ham her.
Hertoghe må se en i person, og kan virkelig se, hva som feiler en, og prøvene som bestilles er til å understøtte diagnosen.
Han gir også en diett, og jeg synes å huske at korn inneholder stoffer som plantene beskytter seg med, som er giftige,og senker stoffskiftet. Melk er heller ikke bra. (Dogtorj skriver på sin facebookside at melk inneholder virus og bakterier som overlever pasteuriseringen, slik som bovien leukemia virus. Nå har man funent at 98% av alle ME/CFS-paseinter har muriene leukemia-virus, XMRV...dette er retrovirus som setter seg inn i genene, inn i DNA-et, så det er enda en grunn til å kunne ut all melk fra ku.)
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Ny på forumet: Mange tanker om et lavt stoffskifte som nylig har blitt verre.
Av Innana i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 23-03-10, 21:27 -
Mange symptomer over lengre tid, kan noen hjelpe?
Av Kenneth&Lisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 15-06-09, 06:08

Svar med sitat

Bokmerker