Sitat Opprinnelig skrevet av arenys Vis post
Jeg er rigtig glad for at jeg fik lettet bagdelen og nu er i kontakt med nogle meget kompetente mennesker - de får de bedste anbefalinger herfra.
Hej Arenys og tillykke med håbet

Jeg håber, at du gider nogenlunde succesivt fortælle generelt om både dine konsultationer, og om de generelle råd du får med fra Belgien. Det er den bedste måde at bidrage til, at vores info-portfølje her på Sonjas vokser. Du har sikkert opdaget, som jeg selv og så mange andre før os, at hvert et ord skrevet her på forum falder på et tørt sted, når folk farer på nettet efter livsreddende info. Mange liv er blevet forandret til det bedre, takket være dem, der gider skrive her om deres erfaringer. Her er virkelig et godt sted at få nyttigt viden om vores sygdom.

Du nævner noget spændende om en diæt, du har fået besked på at holde inden den næste konsultation i juni. Jeg er meget opmærksom på kosten, der understøtter skjoldbruskkirtlen, men jeg var ikke klar over, at der også findes kostanvisninger til særlig støtte for trætte binyrer. Gider du fortælle om det?

Og fortsat godt håb