Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Siljenta
Threaded View
-
28-12-10, 16:32 #29
Sv: Siljenta
supert! dosetteske skal jeg definitivt kjøpe meg. var med søstra mi på apoteket i går faktisk, å jeg skjønte ikke hvorfor de solgte ett "do sett" på apoteket.. hehe
det gikk litt fort i svingene :P
jeg tok jo blodprøve for 2uker siden ellerno, men har ikke hørt noe fra legen. betyr det at jeg starta rett på riktig dose tro? hm.. jeg tenkte jeg skulle ringe ned, men trodde de skulle ta kontakt.. hadde jo vært supert om det hadde gått så fort.. hehe..
ellers har jeg hatt en super jul.. sovet veldig mye, og forsov meg faktisk til begge julaftenene (feirer en dag hos mamma og en dag hos pappa).. da jeg skulle til pappa våkna jeg ikke før maten sto på bordet. da var det bare å hoppe inn i dusjen og løpe til en taxi. hadde det hyggelig, men jeg var så utslitt at jeg helst bare ville hjem. begynte nesten å gråte
men så var det dette med vekttap når man starter på medisiner. jeg prøvde å se etter noe av det her på forumet, men jeg er så ukonsentrert og sliten nå så jeg tror jeg bare skal legge meg litt.. jeg har forresten gått ned 5kg..
nå har jeg brukt en time på dette innlegget, å jeg er fremdeles usikker på om jeg har fått med meg alt.. heheh
skal fortelle senere om noen tanker jeg har rundt GRUNNEN til jeg har fått stoffskifteproblemer. men jeg orker ikke nå, for jeg ser dobbelt og jeg må sove
Natta og ha en fortsatt fin jul og godt nyttår
Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2.
*klem* Siljenta
Informasjonstråden min
Dagboken til Siljenta

Svar med sitat

Bokmerker