Viser søkeresultater 1 til 10 av 20

Hybrid View

Medlem siden
    Sep 2010
    Meldinger
    9

Standard Sv: Lavt stoffskifte og bivirkninger på levaxin!

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Hei
    Nei, går på Erfa Thyroid.

Smertene da jeg begynte med Levaxin var veldig vage og gikk over av seg selv. Det i januar 2007 var noe helt annet. Jeg sluttet helt med Levaxin én måned. Dette var noe endoen som fastlegen hadde kontakt med fant på for å se om det hjalp. Det hjalp umiddelbart det, men ingen var interessert i resultatet. Så brukte jeg omtrent resten av året på å spise meg opp igjen på Levaxin. Jeg var veldig forsiktig for at ikke de samme problemene skulle komme igjen. Dette er bl.a. det som nå gjør at jeg har tatt styringen over hvor mye tabletter jeg skal ta. Så mye tull til ingen nytte. Jeg visste at smertene var en slags overdosesymptom.

Jeg begynte med Thyroid sommeren 2009. Jeg er en av de som går hos en bra Balder-lege.

Stå på, AnnieG, finn ut at problemene dine.
    En liten gla'melding!

Nå er det gått noen måneder siden jeg startet denne tråden og mye har skjedd!. Jeg har gått på Balderklinikken og fått god hjelp der. Kort oppsummert fikk jeg levaxin av min fastlege og fikk hjerteproblemer og hypertyerose og valgte å slutte på den. Verdiene mine var anti TPO over 1000 og en TSH på 7,04. På balder fant de ut at min binyrefunksjon var helt på bunnivå og jeg har siden den tid gått på binyrestøttende vitaminer, binyrepulver, og lavglykemiskdiett pluss en liten daglig dose med cortef. Jeg har fikset magen (som var i litt ubalanse) osv. Tok nye målinger forrige uke og de var som følger: anti tpo 432 og TSH 4,68! Formen er utrolig mye bedre og jeg ser lyst på fremtiden. Legen min mener at jeg foreløpig ikke skal begynne på Armour eller Erfa men se det an. Det er faktisk store muligheter for at jeg kan slippe å bruke medisiner i det hele tatt!! Jeg er kjempelettet, og krysser fingrene for at den gode fremgangen fortsetter!
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Lavt stoffskifte og bivirkninger på levaxin!

Sitat Opprinnelig skrevet av AnnieG Vis post
    En liten gla'melding!

Nå er det gått noen måneder siden jeg startet denne tråden og mye har skjedd!. Jeg har gått på Balderklinikken og fått god hjelp der. Kort oppsummert fikk jeg levaxin av min fastlege og fikk hjerteproblemer og hypertyerose og valgte å slutte på den. Verdiene mine var anti TPO over 1000 og en TSH på 7,04. På balder fant de ut at min binyrefunksjon var helt på bunnivå og jeg har siden den tid gått på binyrestøttende vitaminer, binyrepulver, og lavglykemiskdiett pluss en liten daglig dose med cortef. Jeg har fikset magen (som var i litt ubalanse) osv. Tok nye målinger forrige uke og de var som følger: anti tpo 432 og TSH 4,68! Formen er utrolig mye bedre og jeg ser lyst på fremtiden. Legen min mener at jeg foreløpig ikke skal begynne på Armour eller Erfa men se det an. Det er faktisk store muligheter for at jeg kan slippe å bruke medisiner i det hele tatt!! Jeg er kjempelettet, og krysser fingrene for at den gode fremgangen fortsetter!
    Hei AnnieG
    Dette er utrolig gode nyheter. Det er godt å høre noen gla'meldinger her inne. De tar vi imot med åpne armer.
    Jeg krysser også fingrene for at fremgangen din fortsetter. Det er flott hvis du kan unngå å begynne med stoffskiftemedisiner.

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
    Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 27-02-16, 22:44
  2. Lavt stoffskifte, Levaxin og lavkarbo
    Av jorunnhf i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 21-07-10, 13:56
  3. Bivirkninger av Levaxin
    Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 2
    Siste melding: 07-01-09, 23:47
  4. lavt stofskifte/bivirkninger
    Av solskin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 10-08-08, 23:35
  5. Lavt stoffskifte - levaxin - menstruasjon.
    Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 4
    Siste melding: 03-07-07, 12:46

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn