Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: ny her
Hybrid View
-
25-12-10, 16:52 #1
Sv: ny her
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
25-12-10, 17:00 #2
Mange med lavt stoffskift får også hjertebank, men det behandles ikke med betablokkere. Kos deg i jula.
-
26-12-10, 08:07 #3
prøver så godt jeg kan og kose meg ja ;)
men når stoffskiftet svinger en del.hvordan kan det virke på kroppen da?
merker psyken er litt sånn så der.nervøs og angst spessielt.
må bare spørre som sagt.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
26-12-10, 09:49 #4
Der er nogen som mener, at de fleste psykiske sygdomme (og andre psykiske tilstande) har sin udspring i en "ustabil" skjoldbruskkirtel, og den effekt det har på andre hormonkirtler, særlig binyrerne. Personligt er jeg 100% enig i denne teori.
Hvad der dog ikke er teori, men kendsgerninger (facts), er alle disse psykiske sygdomme og tilstande forårsaget netop af uorden i kroppens thyreoidea-hormoner, hvoraf en begrænset antal eksempler på er beskrevet bl.a. i tråden Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred. Klik på dette link og læs selv.... På engelsk godt nok, men alligevel kan tråden give intryk af hormonernes indflydelse på vores psykiske helbred.
Mere om sammenhængen mellem stofskiftet og psyken kan du læse i forummet Stoffskifte og kognitive, psykiske og nevrologiske plager.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
26-12-10, 11:16 #5
Det er vanlig å få psykiske utslag på lavt stoffskifte. Mange som har prøver i grenseland blir stemplet med psykiske diagnoser som senere kan vise seg å være lavt stoffskfite.

Svar med sitat
Bokmerker