Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
23-12-10, 16:59 #31
Sv: Desperat mann på let etter hjelp!
Ja, jeg har tatt en av borealistestene, og den var negativ. Så vet vi jo at det er minst tre tester hvor bare en vil vise positiv om man tar alle... Håpløst at det ikke skal være mulig å teste på ordentlig måte når man først testes!!
Hei Lise NN og takk for din historie. Det du skriver ligner jo på det jeg tror jeg lider av. Nemlig en kombinasjon av hypothyreose og binyrebarksvikt, også kalt Hypothyreose 2. For disse pasientene vil det ikke gi ønsket effekt med bare Levaxin uten at det kombineres forsikitg med kortisol (antar prednisolon). Dette fordi man presser binyrene når man starter med Levaxin/Liothyronin, og da vil få forverret symptombilde så lenge ikke binyrene får støtte.
Når man er så langt nede og ikke eier overskudd til noe er det helt umulig å kjempe mot helsevesenet. Jeg også er der du er nå. Ingenting kan gjøre ting værre, og dermed prøver jeg ut på egen hånd.
Mange takk for alle lykkeønskninger.
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker