Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Julestresset og binyrene

Omsider er det jul! En stund siden jeg har vært på forumet nå. Julestresset tok overhånd for et par uker siden og jeg bestemte meg for å kutte ned på alle aktiviteter som ikke var strengt tatt nødvendig. Herunder internettbruk. Tror jeg har uttalt her inne at jeg føler at jeg takler stress nå. Vel, jeg gjør åpenbart ikke det helt. Det har gått greit, men det er takket være at jeg har vært streng mot meg selv mht aktiviteter og gjøremål. Begynte å merke at jeg hyperventilerte langt utover ettermiddagen og kvelden etter en dag på jobb og tur til byen for å handle julegaver. Da var det bare å roe ned og ta en ting av gangen. Ellers skal jeg nevne at jeg føler at jeg har blitt et hakk friskere siden sist. Skriver litt mer om det senere i jula, men nå er det juleferie og jeg skal ha lang, lat ferie, langt borte fra byen og jobb. Det blir deilig! Vi snakkes!

God jul så lenge, Ruth, Gunnda, Anisa, Pebles og dere andre!

Klem fra Rufus

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Julestresset og binyrene

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    God jul så lenge, Ruth, Gunnda, Anisa, Pebles og dere andre!
    Også fra mig til alle og til dig, Rufus

Det er ikke til at vide om du/jeg/vi har lært af forrige højtider, eller om vi fortsat hænger vandret i luften, nok en gang, op til højtiden. Kun dem med jern-binyrer kan komme gennem højtiden uden mèn - ser det ud til. De fleste dog, med og uden hypothyreose er så slidte juleaften, at selv maden ikke smager som den skal når man først har været i køkkenet flere dage. Det har jeg hørt fra andre og jeg hørte også, at det er først den første juledag, at mange kan begynde at nyde både maden, familien og gæsterne.

Håber at alle her får al den hjælp de skal bruge og beholder energi nok til at julehygge, uden at gå i gulvet af trætheden først.

God jul, super nytår og helsebringende 2011
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Wilsons kostsirkel (binyrene)
    Av Anisa i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 8
    Siste melding: 03-01-10, 12:15
  2. Hypothyreose eller binyrene?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 14-11-09, 14:13
  3. Hypothyreose, binyrene, salt
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - Salt
    Svar: 1
    Siste melding: 16-10-09, 22:30
  4. Kan binyrene være årsaken?
    Av Carro i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 16-06-09, 11:17
  5. Armour, magen, binyrene....?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 29-04-09, 14:10

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg