Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
-
20-12-10, 13:23 #1
'Berre' d-vitaminmangel..?
Hei! Eg snik meg inn her eg, sjølv om eg ikkje har nokon stoffskiftesjukdom.
Då eg kom til legen for nokre mnd. sidan var ho overbevist om at det var stoffskifterelaterte problem eg kom med. Men så viste blodprøveresultata noko anna - alle prøvane ho hadde teke (og det var mange!) var gullfine! Ho vart opprådd, eg vart ganske skuffa - for noko måtte det jo vere som gav kroppen så store problem! Vel, ho tok endå fleire prøvar - og ei vekes tid seinare kom 'dommen' - d-vitaminmangel. 31 nmol/L.
Ho rekvirerte fleire prøvar for å finne evt. årsak til dette (var vel PTH og kalsium og ein til), alle desse var fine. Fekk resept i posten på d-vit (800 IU pr. dag, har ikkje henta ut, reknar med det er d2 det er snakk om...).
Men altså - kan mangel på d-vitamin gi symptom som minner såpass mykje om stoffskiftesymptom?
Mine symptom (i 'stigande rekkefølge' ;) ):
- trykk for brystet, øm, vondt ymse stader i brystområdet (flyttar seg stadig)
- trøtthet
- ofte vondt i halsen og lett hoste, tidvis hoven på ei side av halsen
- mage i ulage, ofte laus
- dårleg matlyst
- hovudverk
- leddvondt, særleg hender og kne - men dette kan også vere arveleg betinga..
- prikking under føter, ein sjeldan gong i hender
- harde pulsslag
- ømhet/smerter i hovudet, rett under huden, liksom. Vondt ved berøring også. Område som flyttar seg heile tida.
- tørre auge/føles av og til som tåkesyn (men kan vel vere pga. tørrhet og at eg har brukt linser meir enn eg burde viss auga er tørre?)
Alt vert forverra i periodar, og er betre i periodar. Altså - alt følgst, liksom. Eg kan ha ei elendig veke for så å ha to mykje betre, eller det kan vere kortare periodar.
Det opplevest også som om dette kan henge litt saman med menstruasjonssyklus?
I alle fall - sidan eg kjapt las meg til at D3 er saken, brukar eg for tida ein D3-spray som gir 200 IU pr. spray. Eg brukar 2 x 4 spray pr. dag, altså i overkant av 3000 IU. Burde eg auke til 5000 (kapslar i så fall?)?
Og så lurer eg jo på om her er andre som også 'berre' lir av d-vitaminmangel her? Finst ikkje akkurat mykje info om dette på norsk, ser eg - finn helst berre info om rakitt og sånt når eg søker...
Kan legge til (sidan dette jo ikkje vert særleg langt allereie...
) at yngstedotter mi er 1,5 år gammal, og dei første symptoma kjende eg for snart 1 år sidan. Då amma eg massemasse (ammar framleis, men ikkje så mykje) og hadde nokså nyleg teke svineinfluensavaksina (har heile vegen lurt på om det kan ha spelt inn, men aaaaanar ikkje). Så eg tippar det er årsaka for meg - at eg sikkert låg litt lågt i utg.punktet (altfor flink med solkrem ;) ) og at svangerskap og ikkje minst amminga fekk meg endå lengre ned.
Kor lang tid må ein rekne med det tek før ein merkar noko betring? Utålmodig, kjenner eg - vil ha livet mitt tilbake
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
20-12-10, 13:37 #2
Sv: 'Berre' d-vitaminmangel..?
Hei
Jeg håper det er D3 legen din har gitt deg, det bør du sjekke. D2 skal vi ikke ha for mye av.
D3 kan du spise i enda større mengder enn det legen din har gitt deg for å komme raskt opp på et bra nivå. Det finnes mange steder på nettet hvor du kan lese om D3, for eksempel her.
Selv ligger jeg på et ganske bra nivå nå, litt over 100, likevel spiser jeg mellom 2000- 4000 IE pr dag. Norske myndigheter sier 10 mg=400 IE pr dag. Det er for lite. I europeiske land snakker man om 25 mg = 800 IE som tilskudd hver dag. Så og si alle i Nordeuropa trenger tilskudd av D3 vinterstid.
Jeg anbefaler de gå lese deg opp på emnet for å ikke bli gående med symptomer for lenge! Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
20-12-10, 14:58 #3
Jeg hadde nok enda lavere D vitamin status enn deg. Jeg fikk påvist dette i sommer og har siden tatt mellom 2000 og 3000 iu per dag. Har tatt nye prøver for ikke så lenge siden og vil få svaret om ikke så lenge. Da ser jeg om denne dosen er tilstrekkelig for å komme opp i et greit serumnivå. Skal prøve å huske å poste resultatet til deg, så du ser effekten.
Jeg tør ikke si deg om symptomene dine alene kan skyldes lave verdier fordi jeg har flere problemstillinger, og da er det ikke godt å si hva som skyldes hva. Likevel anbefaler jeg deg å få sjekket stoffskiftestatusen på ny om noen uker. Lave vitaminverdier har en tendens til å henge sammen med lavt stoffskifte. Hadde vært interessant å se de øvrige prøvesvarene dine med referanseområdet, hvis du har lyst til å poste dem. Da er det kanskje lettere å kommentere?
-
20-12-10, 20:22 #4
Takk for svar!

Takk, det er planen
Så spennande - håpar og trur tilskotet du har tatt har virka godt!
Skavvise - resultata frå første og siste blodprøverunde har eg ikkje fått skriftleg, men første runden sa legen at alle stoffskifteresultata var midt i normalområdet.
Eit par veker seinare:
Fri T4 (pmol/L): 17
TSH (mIU/L): 0,76
...andre prøvar som er interessante? Har ei laaaang liste
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
21-12-10, 13:01 #5
Hei -
Jeg kjenner meg igjen i dine symptomer, og jeg har ikke d-vit.mangel (siste måling 108). I tillegg til dine sympt. har jeg problemer med sår tunge, hovne øyne og press i halsregionen. Jeg fryser også mye, spes. kalde hender/føtter, og er mye tom for energi, uten grunn.
Ikke for å skuffe deg, jeg håper jo tilskudd av d vil gjøre noe godt for deg, og du trenger det jo ut fra målingen. Men vær realist. Det kan være noe annet kroppen sliter med, som ikke leses på blodprøver, i alle fall ikke ennå. Når det gjelder tolking av blodprøver er det mye å lese her inne. Lykke til videre.
-
21-12-10, 14:49 #6
Hei

Jo, press i halsregionen kan eg kanskje kjenne att (men då gjerne i form den nemnde hovne halsen), og ikkje minst tomhet for energi!
Var hos legen i dag, første gong etter påvist d-vitmangel, og ho hadde lese seg veldig opp på dette etter å ha avdekka det hos meg (ivrig turnuslege ;) ), og var brennsikker på at mangelen var årsak til plagene mine.
Ho meinte også eg burde vurdere å kutte amminga heilt, fordi ho trudde eg ville merke raskare betring på den måten.
Satsar på at alt kjem seg når nivået stig, eg - sidan alle andre prøvar er fine er det vel nærliggjande å tru?
Håpar du finn ut av kva som forårsakar dine plager, Tily - frykteleg å gå sånn utan å vite! Er det ingen indikasjonar på noko som helst i blodet? Snedig.
Varme tankar til deg.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
21-12-10, 21:25 #7
Press og vondt i halsen..... da kanskje du skal sjekke/utelukke om du har struma.
Selv ble jeg avfeid av min lege i Norge at jeg hadde angst da jeg sa jeg hadde kvelningsfornemmelser, press på halsen og av og til problemer med å svelge. Da jeg kom til min lege her i Egypt oppdaget han at jeg har knutestruma og han kunne ikke forstå at det ikke var blitt tatt ultralyd av halsen min i Norge.
Får håpe du blir bedre og at du ikke har stoffskiftesykdom
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
30-12-10, 20:53 #8
Lita oppdatering: I ei vekes tid rundt jul var eg i veldig fin form! Betre enn på leeenge - deilig deilig!
Litt nedtur att no, ein skikkeleg diarè-runde i går ettermiddag, og litt slapp i dag - men håpar og trur oppturen er rett rundt hjørnet ;)
Sjølv om formen var flott i jula, hadde eg mange kveldar ein øm 'klump' på høgre sida av halsen. Har dessutan tidvis vondt i høgre øyre. Av og til er det i staden ømt på venstre sida av halsen (og av og til vondt i venstre øyre, men sjeldan), men det er oftast høgre.
Satsar på at d-vitaminane skal fikse alt tøyset i kroppen
Korleis vert det sjekka? Må ein ha UL altså - vil ikkje blodpr. kunne påvise det?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
D-vitaminmangel
Av Hildemor i forumet D-vitaminSvar: 35Siste melding: 17-04-08, 22:11
Svar med sitat

Bokmerker