Viser søkeresultater 1 til 10 av 14

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Danmark
    Alder
    45
    Meldinger
    332

Standard Sv: binyrestøtte uden laktose ?

Jeg er helt enig med jer!! Jeg ved faktisk ikke om det er lovligt Blondie, måske det skulle undersøges nærmere! Undrede mig selv meget over svaret da jeg ringede derind...

Jeg tager nu hc med laktose og reagerer heldigvis ikke på det, så det må være meget små mængder der er i
    Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: binyrestøtte uden laktose ?

Det hadde vært et alternativ å sjekke med flere apotek. Tenk hvis det var noen som levde på minimumslønn og var avhengig av dette for å overleve (feks addisonssykdom). Skal man da ikke ha rett til å få medisinen sin til en kostnad som er overkommelig? Er ganske skråsikker på at dette ikke er lov i Norge iallefall. Jeg kjøper Erfa hos mitt lille lokalapotek og tviler sterkt på at mange andre på dette stedet bruker samme medisin, men de bestiller den til meg og mitt bruk. Et glass i gangen og ingen krav om store innkjøp. Jeg vet ikke hvordan det er i Danmark, men i Norge er dette reseptbelagt og dermed er det jo legen som bestemmer hvor mange glass pasienten kan få. Vanligvis på en såkalt blåresept for et års forbruk, dvs ca 3 glass. Da kan ikke apoteket bestemme at jeg skal kjøpe 100.

Lignende tråder

1. Overvegtig av binyrestøtte med hydrocostison?
    Av Anisa i forumet Hydrocortison
    Svar: 17
    Siste melding: 09-10-11, 06:52
  2. Svar: 2
    Siste melding: 21-10-10, 18:45
  3. Levaxin uten Laktose
    Av Hsn i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 1
    Siste melding: 06-08-07, 16:09

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn