Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Hei, her er jeg:)
Hybrid View
-
18-12-10, 16:35 #1
Sv: Hei, her er jeg:)
Tak for en skøn beretning.

I love denne læge allerede uden forbehold, Marthemor. Men du skal have den største ros.
Det var du som ikke opgav, hvor mange ville være fortabt på forhånd, stillet overfor den mægtige, autoritative lægestand. Vær sød, Marthemor, og opdater os om hvordan det går med dig fremover.
I et hav af dårlige historier, er der brug for at beretningerne som din bliver mange flere = nøglen til håbet, så at sige.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
18-12-10, 22:16 #2
Ja, legen er helt fantastisk. ME LOVE HIM 2

Jeg er glad for at jeg har gått denne veien, å ikke latt vanlige leger som følger sin lille bok stoppe meg.
jeg tror også det er viktig med historier med positivt utfall slik at det gir håp til alle andre som går å fomler i mørket. Det hjalp iallefall meg å ha noen rundt meg som hadde tråkket opp stien før meg, å som kunne fortelle meg hva jeg hadde i vente.
Denne siden har jeg smyglest mange ganger, men har liksom ikke hatt mot i meg å skrive her før nå.
Tusen takk for fine ordFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
22-12-10, 21:39 #3
hei dere!
Litt oppdatering.
Nå har jeg gått på D-forte ei stund nå, å jeg syns jeg har mindre vondt, piggere, og mer kjønnsdrift. noen som har opplevd det samme?
Etter jeg starta på kortison, merker jeg at jeg er oftere sulten, å oftere på do.
Hadde veldig løs mage første dagene. er dette normalt?
Propavan gjør at jeg også har fått mye bedre søvn, og det trengtes virkelig
Ellers slapper jeg veldig mye av, å tar alt med knusende ro
Nå venter jeg bare på at mensen skal komme tilbake:( Den har væt borte i noen måneder nå.
Ha en flotters natt alle sammen!
knuseklemFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker