Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Hei, her er jeg:)

Tak for en skøn beretning.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Marthemor Vis post
    Nå i mellomtiden har jeg igjen kontaktet laboratoriet som har sendt meg til en privatlege som de samarbeider med, å hos han var jeg på Tirsdag.

Han kunne fortelle meg at jeg hadde en stor grad av binyretretthet.
    Han mente at jeg over lang tid hadde utviklet dette, og at hypothyreose, binyretretthet, eggstokker ,PCOS og dermed barnløshet henger sammen. I 1 time satt jeg å lyttet till en mann som av hel sitt hjerte ville hjelpe meg. Jeg satt der å gråt av glede mens han holdt mine hender i sine og ga meg alle de svarene jeg har lengtet etter…
    I love denne læge allerede uden forbehold, Marthemor. Men du skal have den største ros. Det var du som ikke opgav, hvor mange ville være fortabt på forhånd, stillet overfor den mægtige, autoritative lægestand. Vær sød, Marthemor, og opdater os om hvordan det går med dig fremover.

I et hav af dårlige historier, er der brug for at beretningerne som din bliver mange flere = nøglen til håbet, så at sige.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2010
    Meldinger
    4

Standard Sv: Hei, her er jeg:)

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Tak for en skøn beretning.

I love denne læge allerede uden forbehold, Marthemor. Men du skal have den største ros. Det var du som ikke opgav, hvor mange ville være fortabt på forhånd, stillet overfor den mægtige, autoritative lægestand. Vær sød, Marthemor, og opdater os om hvordan det går med dig fremover.

I et hav af dårlige historier, er der brug for at beretningerne som din bliver mange flere = nøglen til håbet, så at sige.
    Ja, legen er helt fantastisk. ME LOVE HIM 2

Jeg er glad for at jeg har gått denne veien, å ikke latt vanlige leger som følger sin lille bok stoppe meg.

jeg tror også det er viktig med historier med positivt utfall slik at det gir håp til alle andre som går å fomler i mørket. Det hjalp iallefall meg å ha noen rundt meg som hadde tråkket opp stien før meg, å som kunne fortelle meg hva jeg hadde i vente.

Denne siden har jeg smyglest mange ganger, men har liksom ikke hatt mot i meg å skrive her før nå.

Tusen takk for fine ord
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Dec 2010
    Meldinger
    4

Standard Sv: Hei, her er jeg:)

hei dere!

Litt oppdatering.

Nå har jeg gått på D-forte ei stund nå, å jeg syns jeg har mindre vondt, piggere, og mer kjønnsdrift. noen som har opplevd det samme?

Etter jeg starta på kortison, merker jeg at jeg er oftere sulten, å oftere på do.
    Hadde veldig løs mage første dagene. er dette normalt?

Propavan gjør at jeg også har fått mye bedre søvn, og det trengtes virkelig

Ellers slapper jeg veldig mye av, å tar alt med knusende ro

Nå venter jeg bare på at mensen skal komme tilbake:( Den har væt borte i noen måneder nå.

Ha en flotters natt alle sammen!

knuseklem
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn