Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
17-12-10, 11:43 #31
Sv: Så fik mor Erfa'en
Kanskje dere skulle ha sjekket ut om noen av kosttilskuddene hun tar kan ha fordøyelsesproblemer som bivirkning? Kosttilskudd kan jo også ha bivirkninger slik som legemidler har det.
Jeg hadde selv problemer med løs mage daglig i 14 år, og ble aldri tatt på alvor av noen lege. Beste "hjelpen" jeg fikk var fra en lege som sa at jeg "bare fikk se på det som en måte å gå ned i vekt på". For noen år siden fant jeg selv tilfeldigvis ut av det. Jeg hadde for lavt nivå av B12. Dvs. for lavt for meg, men innenfor "normalen". For lavt nivå av B12 kan nemlig skade de nervene som styrer tarmfunksjonen slik at man merker det for sent at man må på toalettet. Dermed må man løpe til nærmeste toalett, og alt "renner ut".
Jeg merker selv når B12-nivået blir for lavt for meg, da kommer mageproblemene tilbake igjen.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker