Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
30-05-06, 22:46 #10
Jeg har også vært pasient hos Oftebro, og jeg går ikke god for hans behandlingsmetoder. For meg var det penger ut av vinduet (og den gangen tok han ikke mer enn 500,- for timen!).
Det var forøvrig samme mann som sa at jeg bare skulle se på diare som en "fin måte å gå ned i vekt på", da jeg spurte om mine daglige diareproblemer hadde noe med stoffskiftet å gjøre. Da mistet jeg all respekt for den mannen!
Dessuten sørget han for at det gikk åtte måneder fra jeg ba om legeerklæring første gang til jeg fikk den. Jeg var sosialklient og hadde søkt om rehabilitering fra trygdekontoret. Jeg måtte til slutt true med at jeg ikke ville forlate kontoret hans før han hadde skrevet erklæringen. Da han omsider hadde skrevet den på dataen, fikk han ikke skrevet den ut. Han skulle så skrive den ut hjemme og sende trygdekontoret. Da jeg ringte trygdekontoret etter en uke, hadde han fremdeles ikke sendt papirene. Jeg ringte ham og kjeftet for at papirene ikke var sendt, og da sa han at skriveren hans hjemme var gåen "og noen reparatør fantes ikke nå oppunder jul." Men han lovte å ta med papirene og skrive dem for hånd i løpet av juleferien. Alt dette tullet førte til at jeg måtte være sosialklient i mange måneder ekstra.
Jeg har en venninne som er pasient hos ham, og hun blir ikke friskere selv om hun følger opplegget hans til punkt og prikke. Tvert om. Jeg har prøvd å få henne til å skifte lege, men sta som hun er, gjør hun ikke det. Hun har klokkertro på Oftebros metoder. Hun sliter med glemsomhet, jevnlig feber og hodepine (migrene), søvnproblemer, konsentrasjonsvansker, takler ikke stress, har insulinproblemer, manglende energi i dagliglivet etc. etc.
Så nei, jeg har ikke tiltro til den mannen!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Flere omganger med høyt stofskifte i årevis
Av RKN i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 11-10-08, 12:07 -
Operert to ganger for skjoldbruskkjertelkreft
Av zeena i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-04-07, 00:22

Svar med sitat
Bokmerker