Viser søkeresultater 21 til 23 av 23
Tråd: binyrer og menstruation
-
12-12-10, 10:08 #21
Sv: binyrer og menstruation
Jeg kan ikke noe om binyrer, men Erfaen skulle du kanskje heller fordelt utover dagen i to eller tre doser? Jeg har ikke hørt noe annet enn at man faktisk trenger mer medisin når man er syk, og det er nå også min lille erfaring.
-
12-12-10, 10:46 #22
Jeg har erfaring med det samme som Blondie.. Jeg ligger på samme dose erfa, men øker binyrestøtten. Men jeg skjønner frustrasjonen din.. Det er lite som skal til for å sette binyrene ut av spill når de er slitne..
Men jeg skjønner også tanken om å redusere dosen
Ikke sikkert det var noe galt i det.
Stå på!!!
-
12-12-10, 12:16 #23
Tak, jeg forsøger at holde ud
Det er bare irriterende at måtte sætte Erfa dosis ned, når jeg ved at den jo egentlig skal op
Ha også forsøgt at sætte hc dosis op, men har da svært ved at falde i søvn...
Til Jerene: Jeg tager allerede Erfa fordelt over 2 gange
har prøvet at dele den ud over 3 gange i en periode, men det gjorde ingen forskel
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-01-13, 16:02 -
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41
Svar med sitat

Bokmerker