Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 23 av 23
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    372

Standard Sv: binyrer og menstruation

Jeg kan ikke noe om binyrer, men Erfaen skulle du kanskje heller fordelt utover dagen i to eller tre doser? Jeg har ikke hørt noe annet enn at man faktisk trenger mer medisin når man er syk, og det er nå også min lille erfaring.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Heisann
    Jeg har erfrart at det er vanskelig å øke Erfa når man allerede har ekstra belastninger på binyrene, som mens eller feber eller lignende. Jeg har da foretrukket å øke HC dosen så lenge belastningen (feks feber) er tilstede.
    Jeg har erfaring med det samme som Blondie.. Jeg ligger på samme dose erfa, men øker binyrestøtten. Men jeg skjønner frustrasjonen din.. Det er lite som skal til for å sette binyrene ut av spill når de er slitne..

Men jeg skjønner også tanken om å redusere dosen Ikke sikkert det var noe galt i det. Stå på!!!
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Danmark
    Alder
    45
    Meldinger
    332

Tak, jeg forsøger at holde ud Det er bare irriterende at måtte sætte Erfa dosis ned, når jeg ved at den jo egentlig skal op

Ha også forsøgt at sætte hc dosis op, men har da svært ved at falde i søvn...

Til Jerene: Jeg tager allerede Erfa fordelt over 2 gange har prøvet at dele den ud over 3 gange i en periode, men det gjorde ingen forskel

Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
    Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 19-01-13, 16:02
  2. binyrer
    Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 49
    Siste melding: 26-03-12, 09:36
  3. Binyrer
    Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 26-01-09, 22:01
  4. Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
    Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 03-08-07, 15:35
  5. Binyrer
    Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 28-06-07, 21:41

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn