Side 4 av 4 Først 1234
Viser søkeresultater 31 til 34 av 34
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Innbilling eller følsom?

Sitat Opprinnelig skrevet av Jerene Vis post
    Jeg tar 100 og 75µg Levaxin om kvelden annenhver dag. Nå syns jeg at jeg merker at formen er litt annenhver dag, den også. Litt hyper den ene dagen og litt hypo den andre. Er det bare innbilling, eller er det mulig å være så følsom?
    Om det er indbildning er ikke til at vide, men når du mærker "lidt hyper" efter forrige dag, hvor du var "lidt hypo" - kan kontrasten alene snyde til at føle sig "lidt hyper" uden at være det i virkeligheden. Og omvendt.

Hvorfor tager du ikke den samme dose Levaxin hver aften? 1x50mcg + 1x25 mcg + ½ af 25 mcg = 87,5 mcg dvs. dagligt gennemsnit og se hvad sker så...
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    372

Standard Sv: Innbilling eller følsom?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Om det er indbildning er ikke til at vide, men når du mærker "lidt hyper" efter forrige dag, hvor du var "lidt hypo" - kan kontrasten alene snyde til at føle sig "lidt hyper" uden at være det i virkeligheden. Og omvendt.

Hvorfor tager du ikke den samme dose Levaxin hver aften? 1x50mcg + 1x25 mcg + ½ af 25 mcg = 87,5 mcg dvs. dagligt gennemsnit og se hvad sker så...
    Jo, jeg skal nok satse på jevne doser, da er jeg på den sikre siden.

Jeg syns jevnt over at pulsen er noe høyere på dagene etter at jeg har tatt 100µg, men det er så mye annet rart som kan influere på det. På dagene etter 75µg virker det som jeg har tendenser til negative tanker. Og så er de helt blåst bort neste dag. Kanskje det kan ha noe med litt høyere nivåer av T3 når jeg har tatt 100µg? Det blir vel bare spekulasjoner -

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Sitat Opprinnelig skrevet av Jerene Vis post
    Jo, jeg skal nok satse på jevne doser, da er jeg på den sikre siden.

Jeg syns jevnt over at pulsen er noe høyere på dagene etter at jeg har tatt 100µg, men det er så mye annet rart som kan influere på det. På dagene etter 75µg virker det som jeg har tendenser til negative tanker. Og så er de helt blåst bort neste dag. Kanskje det kan ha noe med litt høyere nivåer av T3 når jeg har tatt 100µg? Det blir vel bare spekulasjoner -
    Vel - levaxin virket veldig på humøret mitt, og for min del er det en av de første tingene som ryker ved underdosering så jeg tror deg iallfall.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    372

Jeg har tømt dosetten og fylt opp på nytt, så nå blir det to 25µg Levaxin pluss en halv 75µg til kvelds hver dag. Og så håper jeg det blir slutt på berg-og-dalbanen.

Side 4 av 4 Først 1234

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte, ukjent årsak
    Av Jerene i forumet Presentasjoner
    Svar: 9
    Siste melding: 08-11-10, 22:23
  2. fersk og i ukjent terreng
    Av Kathja i forumet Presentasjoner
    Svar: 16
    Siste melding: 04-09-10, 22:00
  3. Årsak til lavt stoffskifte og effekt av medisin?
    Av Kristian i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 21
    Siste melding: 01-07-10, 20:34
  4. Er lavt stoffskifte årsak til depp?
    Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 48
    Siste melding: 28-05-10, 13:22
  5. Er lavt stoffskifte årsak til depp?
    Av helgemann i forumet Depresjon
    Svar: 20
    Siste melding: 15-07-09, 21:01

Bokmerker