Hei Zena!

Takk for svar, jeg har sovet for første gang på lenge datt til i går og natt til i dag, henholdsvis 10 og 9 timer!!!
JEg gikk til akupunktur, noen jeg har gjort 10 ganger før operasjon, for jeg og var deprimert, han sa at det er milten som gjør at en gråter ofte , da er den i ubalanse, det er ikke alltid det er hormoner.
Jeg er LYKKELIG for at jeg kan sove, men jeg og kan klare å sove på dagen selv om jeg sover godt om natten nå, og er kjempe redd for at jeg ikke skla få sove igjen. Har og hørt at stresset jobb situasjone er ikke så heldig for oss som har fått en struma lidelse, det er selvsagt ikke heldig for noen å ha en streset jobb situasjon, men for oss blir det en større belastning og kan forverre sykdoms bildet noe.
jeg er sykmeldt en mnd, og hadde tenket å være 50 % på jobb jeg og når jeg skal starte på jobb igjen etter påske, tror at det kan være lurt, jeg har en travel jobb med mange baller i luften og høyt tempo og mye å huske på på på en gang.
Veldig fint at du har svart
klem sofus