Viser søkeresultater 11 til 20 av 23
Tråd: binyrer og menstruation
-
07-12-10, 20:51 #11
Sv: binyrer og menstruation
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
08-12-10, 15:30 #12
Puha en dag
menstruationen denne gang slår mig helt ud, det plejer den ellers ikke. Da jeg tog min sidste dosis erfa i dag, blev jeg svimmel, træt og lavt blodsukker næsten med det samme. Ska jeg sætte erfa dosis ned under mens for at skåne binyrerne? Håber virkelig at det "bare" er mens der gør at mine binyrer slider, og ikke at min fremgang med hc kun varede en uge
Jeg kan spise konstant og det plejer jeg slet ik... Øv!Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
08-12-10, 16:06 #13
Dette lave blodsukkeret du snakker om arter det seg som indre skjelvinger? Det er typisk binyresignal, spise kostant...det er binyrene. Lytt til binyrene dine, Honeyhob. De forteller deg hva du skal gjøre.
-
08-12-10, 16:19 #14
Ja indre skælvninger og føler mig bare mere vågen når jeg spiser

Tror du måske erfa ska ned til 90 mg og hc op til 30 mg?Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
08-12-10, 22:04 #15
Undskyld, men er der ikke lige en, der vil skriver det fulde 'navn' på hc? Jeg kan ikke finde rundt i det her binyrehalløj. Kan alle mon få fat i hc?
Nielsigne
-
08-12-10, 22:42 #16
Det preparatet jeg bruker er fra Nycomed og heter Kortison, Nielsigne. I Norge trenger du resept.
-
08-12-10, 23:29 #17
Tak

Så er den vel på en eller anden dobbelt-uopnåelig recept i Danmark
Men man kan jo altid spørge ...
-
09-12-10, 06:28 #18
Kanskj ekortison-krem er reseptfritt i DK også? Det er det her i en ganske svak styrke, men nok til at man kan få prøvd...?
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
11-12-10, 14:24 #19
Øv altså! Jeg nåede kun at ha 2 gode dage på hc. Så fik jeg min mens som har væltet det hele og nu er jeg også blevet forkølet og jeg er stort set aldrig syg eller forkølet

Så nu hænger mine binyrer virkelig og jeg synes bare at intet hjælper!
Jeg har måtte sætte min Erfa dosis ned til 90 mg fordi binyrerne ikke kunne klare 120 mg med både mens og forkølelse
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
12-12-10, 09:55 #20
Er der nogle her der har erfaring med stress dosering fx. under forkølelse.
Jeg er jo blevet så forkølet(jeg er normalt aldrig syg/forkølet) og jeg forsøgte at sætte min hc dosis op fra 20 mg til 30 mg, men det gjorde at jeg slet ikke kunne sove(jeg har normalt aldrig problemer med at falde i søvn)
Jeg ved ikke om det var dumt af mig at sætte Erfa dosis ned til 90 mg under mens, men binyrerne led så frygteligt under den, og jeg blev SÅ SVIMMEL umiddelbart efter indtag af Erfa
Både mens og forkølelse, det er da også UNFAIR
, føler mig slået helt tilbage!
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-01-13, 16:02 -
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker