Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: binyrer og menstruation
Threaded View
-
07-12-10, 16:35 #3
Sv: binyrer og menstruation
Det er noe med Erfa og salt - trur eg. Jeg har generelt spist lite salt i maten, men etter jeg startet på Erfa hadde jeg en periode med salthunger. Nå har det redusert seg igjen.
Jeg er av den tro at man - siden basalforbrenningen øker - ved mensen kanskje har behov for bittelitt mer stoffskiftehormon da. Men det vil nok også kreve mer av binyrene. Vet ikke om det er noen god idé å gå tilbake i denne fasen da... Så spis salt med god samvittighet og kanskje også ta c-vitamintilskudd om du ikke gjør det allerede.
For min egen del er det "normalt" å være elendig ved mensen - også før jeg fikk stoffskifteproblemer...
Ad temperatur så er det noen individuelle forskjeller. Dessuten kan det skille så mye som en halv grad mellom vanlig morgentemperatur og kveldstemperatur. Om du måler rektalt bør du nok være rundt 37 grader på kveldsmålingen. Men det kan nok ta tid å komme dit. Og det er kun dine egne, jevnlige målinger som kan fortelle hva det skal være for deg om du ikke har data fra før.
Se forøvrig: http://hypertextbook.com/facts/LenaWong.shtmlDiagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-01-13, 16:02 -
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker