Sitat Opprinnelig skrevet av BrittaMik Vis post
Hold da op, det lyder da som en dyr omgang.
Jeg er på dagpenge, da jeg ikke har noget arbejde. Derfor har jeg ikke rigtig råd til at igangsætte noget større projekt ang. stofskiftet.
Ja, det var dyrt, men fordelt på 3 omganger da. Og en god del er medikament/kosttilskudd for å behandle candida/matintoleransen. Jeg betalte 1800Nkr for en dobbelttime hos legen. De har jeg hatt to av. Og så noen prøver i tillegg. Om man har råd må hver enkelt vurdere. Kanskje kan man klare å finne en vanlig lege som også er god. Jeg var så heldig å ha råd til å betale meg bort fra letingen. Det er fryktelig dyrt å være sykemeldt over tid også.

Candida synes jeg at jeg hører en del stofskiftepatienter være en del ramt af.
Har du fået det bedre som følge af din diæt?
Jeg har definitivt blitt bedre i magen. Går nå på potta én gang daglig i stedet for fire ... sparer tid på det. Og har tapt 5 kg samtidig. Men jeg er ikke ferdig med kuren. Jeg skal nå begynne å teste de matvarene jeg har utelatt for å se om jeg tåler/ikke tåler dem.

Levaxin er vist det 3 præparat man bruger her i Danmark. Eltroxin først, Euthyrox derefter og så Levaxin.
Jeg brukte levaxin og hadde god virkning av den. Kunne ha levd med den, men har det bedre på Erfa. (Ikke væskeansamlinger i kroppen - slapp 2kg vann umiddelbart. ) Det gjenstår bare litt finjustering av dosen.

Du er da ny diagnosticeret, føler du at diagnosen passer? Du skriver depressionssymptomer? Undskyld, jeg spørger meget Det er helt i orden, hvis du ikke har lyst til at svare på dem alle
Jeg var diagnostisert i mai, men har nok hatt det i utvikling de siste 3-5 år... Jeg har antistoffer (anti-TPO) over 1300 og TSH 6,62 så det er ingen tvil om min diagnose, heldigvis. Og ja, jeg ble deprimert, trøtt, lei, sur og sinna på mannen.. Det står mer om det i bloggen. Spør om du lurer på noe.

Du antyder at arroganse er pensum på legestudiet - allmennlegen min var ikke villig til å godta at jeg valgte noe annet enn levaxin. Jeg har kvittet meg med ham.