Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
06-12-10, 12:47 #15
Sv: Insulinresistens og stofskifte
Ja, det var dyrt, men fordelt på 3 omganger da. Og en god del er medikament/kosttilskudd for å behandle candida/matintoleransen. Jeg betalte 1800Nkr for en dobbelttime hos legen. De har jeg hatt to av. Og så noen prøver i tillegg. Om man har råd må hver enkelt vurdere. Kanskje kan man klare å finne en vanlig lege som også er god. Jeg var så heldig å ha råd til å betale meg bort fra letingen. Det er fryktelig dyrt å være sykemeldt over tid også.
Jeg har definitivt blitt bedre i magen. Går nå på potta én gang daglig i stedet for fire ... sparer tid på det.
Og har tapt 5 kg samtidig.
Men jeg er ikke ferdig med kuren. Jeg skal nå begynne å teste de matvarene jeg har utelatt for å se om jeg tåler/ikke tåler dem.
Jeg brukte levaxin og hadde god virkning av den. Kunne ha levd med den, men har det bedre på Erfa. (Ikke væskeansamlinger i kroppen - slapp 2kg vann umiddelbart. ) Det gjenstår bare litt finjustering av dosen.
Jeg var diagnostisert i mai, men har nok hatt det i utvikling de siste 3-5 år... Jeg har antistoffer (anti-TPO) over 1300 og TSH 6,62 så det er ingen tvil om min diagnose, heldigvis. Og ja, jeg ble deprimert, trøtt, lei, sur og sinna på mannen.. Det står mer om det i bloggen. Spør om du lurer på noe.
Du antyder
at arroganse er pensum på legestudiet - allmennlegen min var ikke villig til å godta at jeg valgte noe annet enn levaxin. Jeg har kvittet meg med ham.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Svar med sitat

Bokmerker