Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
05-12-10, 08:37 #1
Om MMS: Advarer mot mirakelkur
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
05-12-10, 19:45 #2
Sv: Om MMS: Advarer mot mirakelkur
Blir så nysgjerrig jeg...skulle ønske de kunne skrive hva det er for noe...
-
05-12-10, 19:57 #3
Jeg ble også nysgjerrig, så jeg googlet. Kom fram til følgende side:
http://www.themiraclemineralsupplement.com/what-is-mms
der det står:
"It is only two simple items once it is dissolved in water. It consists of the type of harmless chlorine that is in table salt, and oxygen. There is some sodium, before it is dissolved in the water, but that becomes harmless as it is so small. There is nothing else, and this combination results in the most powerful killer of pathogens known to man. It has been used in stock yards to kill pathogens on meat, and on slaughtered chickens; it has been used to sterilize hospital floors and benches, and to kill pathogens in water works without killing friendly bacteria for over 70 years. Now this same formula is used in the body, and the same situation results. No damage is done to the body, but the pathogens are destroyed. In its powerful form MMS is chlorine dioxide that reverts back to harmless chloride and neutralized oxygen. It leaves nothing behind to build up."
-
05-12-10, 21:16 #4
Miracle Mineral Supplement, often referred to as Miracle Mineral Solution or MMS, is the colloquial product name for an aqueous solution of 28% sodium chlorite (a toxic chemical known to cause fatal renal failure) in distilled water. When prepared with a citric acid solution as described in its instructions for preparation, the mixture produces chlorine dioxide, a potent oxidizing agent used in water treatment and in bleaching. The name was first coined by author, Jim Humble, in his 2006 self-published book, The Miracle Mineral Solution of the 21st Century. Kilde...
The man who encourages the sick and dying to drink industrial bleach (The Guardian)
"Fødevarestyrelsen advarer igen forbrugerne mod at indtage de såkaldte Miracle Mineral Solution eller MMS kosttilskud. Det sker efter oplysninger fra England om, at kosttilskuddene ulovligt sælges fra engelske hjemmesider.
Fødevarestyrelsen advarede allerede i februar 2010 mod disse produkter, som på det tidspunkt blev markedsført fra to danske hjemmesider. Produkterne markedsføres ikke længere på de danske hjemmesider.
MMS-produkter kan indeholde en meget stærk opløsning af natriumklorit, som ifølge den engelske advarsel kan give bivirkninger som kraftig kvalme, opkast og diaré med efterfølgende risiko for dehydrering og reduceret blodtryk. Hvis produktet ikke opløses i tilstrækkelige mængder af vand, kan det desuden forårsage beskadigelser af de røde blodceller og tarmsystemet.
De engelske myndigheder oplyser i deres advarsel, at MMS bl.a. har været markedsført som et middel mod alt lige fra almindelig forkølelse til akne, fugleinfluenza, HIV, leverbetændelse og kræft. Tidligere har både de amerikanske og de canadiske fødevaremyndigheder advaret mod disse produkter og slået fast, at er der ikke er videnskabeligt belæg for, at MMS skulle kunne behandle nogen af de nævnte sygdomme." Fødevarestyrelsen
For mig er det "nok" at MMS er baseret på kemisk klor-forbindelse. Klor er et halogen og alle grundstoffer tilhørende halogengruppen er "hypothyreose-fremkaldende" eller forstærkende.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker