Viser søkeresultater 1 til 10 av 339

Tråd: Blondies bok

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Standard Sv: Blondies bok

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Likevel er jo formen min stigende og jeg ser bedre ut og føler meg bedre. Det betyr at det går rette veien. Har nå planlagt å være i jobb fra januar. Har da avtalt tilrettelegging ved at jeg ikke går inn i min vanlige lederstilling den første tiden (fordi dette er veldig stressende). På den måten får jeg sjansen til å komme i rutine igjen uten at det blir fullstendig full rulle fra dag en. Så det er ikke alle som har en slem sjef

Får masse kommentarer for tiden om at jeg ser så mye bedre ut og det er veldig moro. Vi hadde juleavslutning på jobben før helga og fikk da følgende tekstmelding fra overlegen på jobben:
    "Godt å oppleve bedringen din! Du stråler faktisk."
    Synes dette var så koselig at jeg ville dele det med dere.
    Klæm til alle mann.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Tålmodighed og tid, Blondie Giv tålmodighed og tid! Masser af tid! Selv den dag i dag, næsten 4 år efter overgangen til Thyroid - overraskes jeg fortsat af nye (for)bedringer i funktioner, de kropslige og de mentale, jeg troede var væk for altid for blot 10 år siden og som jeg slet ikke mærkede nogen større bedring af, i tiden efter overgangen til Thyroid.

Det accepterede jeg føjeligt med tanke på, at den hormonskade jeg har udviklet under de mange år i underbehandling - var blivende, permanent og jeg måtte nøjes med den bedring jeg allerede har vundet ved Thyroid.

Men nej, nej og atter nej! Nye (for)bedringer melder sig fortsat, men nu mest erkendt i tilbageblik over nogle dage eller uger, hvor det pludselig går op for mig at - "HOW.... hvad sørren sker der? Jeg kan igen en hel del af, hvad jeg ellers troede var mistet forever." Det er IKKE mistet forever!

At forcere = at (for)sinke. Giv tålmodighed og ubegrænset tid ad libitum! De bedste overraskelser har du endnu tilgode!

Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Så hyggelig, da!

Og ikke minst at utseendet vender tilbake! Noe av det verste med da jeg var sykere var at jeg så så "stygg" ut før. Hovent ansikt, hengekinn og blasst blikk. Jeg så ut som en rusmisbruker. Jeg har det forresten litt som deg, føler nemlig på at jeg er på litt for høy dose. Skjelvinger av og til (men er ikke sikker på om det er binyrer eller ikke). Vurderer å gå littegrann ned på dosen snart.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    Jeg har det forresten litt som deg, føler nemlig på at jeg er på litt for høy dose. Skjelvinger av og til (men er ikke sikker på om det er binyrer eller ikke). Vurderer å gå littegrann ned på dosen snart.

Jeg har det klokkeklare signalet at jeg får vondt over binyren på venstre side når HC dosen blir for lav, så jeg tviler ikke så veldig mye. Ønsker bare at dosen kunne komme litt ned og vekta sammen med dosen. Men det er luksusproblem i denne sammenheng.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn