Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Skulle jeg gjette tipper jeg at en del hypertyrote kanskje også har forstyrrelser i sekresjonen av calcitonin - og at det er DET som påvirker avkalkingen i beinmassen heller enn "TSH'en" (som forøvrig ikke har noe med saken å gjøre)....

En annen stor svakhet med tanken "vedvarende høy TSH = osteoporose" er at vi som er på Erfa o.l. samtidig får tilført calcitonin.....!!! (Som hemmer utskillingen av kalk fra beinmassen.) I så fall burde de være enda mer bekymret for sine pasienter på ren t4 med subprimert TSH...

Du kan nå iallfall huske å nevne at du tilfører deg selv calcitonin ved neste formaningstale.
Det skal jeg huske!

Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
Bra å høre at du klarte å stå på krava, Jeanette

Spennende at du skal prøve Armour! Trykket i brystet har blitt bedre for meg, men om det finnes noe som er mildere for binyrene, er det fint å få høre om det!
Joda, takk for det Jeg kunne jo ha sendt henne utskrifter fra de forskningsrapportene som det har blitt lagt ut her på forumet. Eller til Omdal. Jeg håper bare ikke den nye behandleren maser om tsh også, da tror jeg at jeg må ta meg i sammen for å ikke bli usaklig..

Beklager at jeg er så treg med å svare. Mange ting å stå i for tida.