Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
30-11-10, 12:03 #21
Sv: Skyldes ME et retrovirus ?
Hei der;-)
Her var det 15+ i dag tidlig og nå klokken to (ett i Norge) er det 21+ så som du ser begynner det å bli kaldere her også;-)
Det er godt og varmt ute på dagen men ganske kaldt inne da alt bare er betong her, og det er ganske kjølig (for en som er vant til veldig mye varme) om kveldene her. Tenkt faktisk i dag at jeg ganske snart må fram med ovnen, hehe. Når det er sagt er jeg utrolig glad jeg slipper den kulda dere har
Aahh du spurte hvordan jeg har det, heheog jeg må si at etter en veldig tøff høst så er jeg nå i ganske "god" form, humøret er i hvertfall bra og jeg har mer energi enn før, selv om jeg ikke gjør så mye så orker jeg i hvertfall mye mer enn før. Er stort sett fornøyd og øyner håp om at dette bare går den riktige veien, om så jeg bare holder den formen jeg har nå så skal jeg væer glad for slik jeg har vært er ikke noe særlig. Ønsker selvfølgelig å bli ennå bedre og satser på det så får tiden vise.
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker