Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Siljenta
Threaded View
-
26-11-10, 22:03 #27
Sv: Siljenta
Tenkte å oppdatere litt i min dagbok for å kanskje etterhvert se forbedringene bedre... Vel, har gått på levaxin i 16 dager, men merker ikke en drit.. Stadig trøtt, i går sov jeg 6timer på dagen (i tilegg natten til), å da jeg våknet 19.00 så så jeg faren ved at jeg ikke skulle få sove igjen til natten.. sånn gikk det ikke heldigvis. La meg igjen 6timer etterpå og sov i hele 16timer til. BLÆÆH sier jeg.. Glad jeg får sove liksom, men no dritt å sove mer enn jeg er våken. Hukommelsen min har heller ikke forbedra seg det grann, faktisk helt motsatt. Kortidshukommelsen min har dratt langt avgårde på ferie. Jeg reiser meg for å gjøre noe, så står jeg midt på gulvet å ser meg rundt for å prøve å huske på hva det var jeg skulle gjøre. Noen ganger må jeg gå tilbake der jeg satt eller var, for å se etter "tegn" som kan minne meg om hva det var jeg skulle.. Det kan være alt fra å rydde bort en tallerken til verre ting som å ta ut maten fra ovnen før det svir seg. Greit at det kan være vanlig å glemme ting iblant, men når det gjentar seg minst ti ganger iløpet av de få timene jeg er våken så begynner det å bli fryktelig irriterende.
Vet jeg kanskje burde la det få litt mer tid på seg, men jeg er utålmodig til å se bedringene.. Håper de kommer snart :PLevaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2.
*klem* Siljenta
Informasjonstråden min
Dagboken til Siljenta

Svar med sitat

Bokmerker