Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Hybrid View
-
21-08-09, 23:34 #1
Sv: Min datter på 17 bruker 400 mcg levaxin hver dag
Det er meget. Virkelig meget. "Fradrag" for p-pillerne kan overhovedet ikke være så stort, så det kan forklare de store doser og den ringe virkning. Har din datter aldrig været tilbudt Liothyronin i tilskud til Levaxin? I det mindste som en prøvebehandling?
n`Finn har fuldstændig ret: mamma med det store hjertet
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
23-08-09, 20:35 #2
Sv: Min datter på 17 bruker 400 mcg levaxin hver dag
Etter å ha leste lenge/mye på forumet, har jeg klart mange nye spørsmål til legen, når vi kommer dit.
Hun har ikke fått noe annet tilbud en levaxin, og som dere helt sikkert skjønner, økes den til stadighet.
Men det er kanskje på tide ,og finne andre alternativer.SOm hun vil få en mer "normal" ungdomsstid, og kanskje få orden på vekten.
Slik at mor og datter slipper så mye frustrasjon
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Av jorunnhf i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 23Siste melding: 13-07-10, 15:35 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker