Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
14-04-09, 11:18 #1
Min datter på 17 bruker 400 mcg levaxin hver dag
Min datter på 17 bruker 400 mcg levaxin hver dag, har skjønt dette er mye. men nå fungerer hun ok, med tilpasset skole hverdag, så hva som er normalt vet ikke jeg.
Hun fikk p-piller pga uregelmessigheter og fikk ett "nytt liv ", mye smerter og uregelmessigheter ble borte. Men om man begynner på p-piller bør man ikke ta disse samtidig med Levaxinen, og bør ta gjevnlig blodprøver(følge med på verdier), da p-pillene tar en del av virkningen til Levaxinen. Sjansen for at man må øke med levaxin er veldig stor. P-piller gir normalt sett vektøkning på 2-3 kg.
Min datter har nå fått reducitl, litt spendt på hvordan dette vil gå, hun har BMI på ca 32. Startet med 10mg på tirsdag. Enn så lenge går det bra, er litt uvant å ikke være sulten. Om noen har noen gode tips, tar jeg de gjerne i mot
Skal i første omgang bruke dette i 3 md. så får vi se. Blir mye piller på ei jente når hun i tillegg tar 5x 400 mg , 2x600 mg levaxin, vitaminer +++,men noe av denne høye dosen skyldes også bruk av p-piller.
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Av jorunnhf i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 23Siste melding: 13-07-10, 15:35 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker