Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
23-11-10, 21:15 #7
Sv: Kroppen tar ikke til seg Levaxin
Ja, Heggeli er dyrt. Du må regne 2-3000 på hver av de første konsultasjonene. Men da får du dobbeltimer og prøver - og (iallfall etter min erfaring) en lege som lytter. Og du får en som er villig til å forsøke med thyroid i stedet for levaxin. Nå skal det nevnes at heller ikke der ser de på slitne binyrer som en diagnose såvidt jeg har forstått. Dessverre koster det å være syk. Men for MIN egen del har de kronene jeg har lagt igjen hos Heggeli vært vel verdt det for min del. (Står mer om den siden i bloggen min.)
Et annet alternativ som mange med ME priser høyt er Lillestrøm Helseklinikk(?). Uten at jeg kjenner noe mer til det.
BTW - mitt placebotap av 2kg vann har nå 4-ukersbursdag. Det er visstnok så gammel som en god placebo kan bli, før den gir seg.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Har ikke god nok effekt av Levaxin
Av Martha i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Jeg er så tungpusten! Tåler jeg ikke Levaxin & Liothyronin?
Av Flower i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 29-12-09, 18:03 -
Kanskje Levaxin ikke virker bra
Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 13-04-09, 16:58 -
hjelp tror jeg vil ikke tilbake på levaxin
Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 42Siste melding: 29-04-05, 21:02

Svar med sitat

Bokmerker